| کد خبر: 268534 |

۳ فروند هواپیمای جدید به ناوگان کاسپین اضافه می‌ شود

مدیر روابط عمومی هواپیمایی کاسپین گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز و پیک سفر، برای رفاه حال هموطنان ۳ فروند هواپیمای جدید تا ۲۰ روز آینده به ناوگان عملیاتی شرکت اضافه می شود.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی هواپیمایی کاسپین گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز و پیک سفر، برای رفاه حال هموطنان ۳ فروند هواپیمای جدید تا ۲۰ روز آینده به ناوگان عملیاتی شرکت اضافه می شود. 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهدی علی یاری امروز (دوشنبه) با حضور در غرفه ایرنا در بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات افزود: مسیرهای جدید پروازی خوبی را در حوزه توسعه پروازی مسیر مشهد خرم آباد، مسیر تهران لامر و مسیر جاسک تهران ایجاد کرده ایم.

وی افزود: پروازهایی برای مناطق خاص و کمتر برخوردار پیش بینی شده تا هموطنان دسترسی به هواپیما داشته باشند.

مدیر روابط عمومی هواپیمایی کاسپین تصریح کرد: افزایش نرخ بلیط هواپیما برای نوروز امسال نداریم و قیمت ها براساس آخرین نرخ مصوبه سازمان هواپیمایی کشوری به فروش می رسد.

وی با بیان اینکه این ناوگان روزانه ۴ هزار مسافر جابجا می کند گفت: در این ناوگان ۱۱ فروند هواپیما موجود است که ۶ فروند آن هواپیمای ۷۳۷ و ۵ فروند هواپیمای MD می باشد.

علی یاری افزود: سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نهاد نظارتی و حاکمیتی برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت خوبی در عرصه توسعه ناوگان هواپیمایی کشوری پیش بینی کرده است.

 بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از روز گذشته یکشنبه ۲۹ بهمن ماه به مدت ۴ روز با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه و شرکت دانش بنیان فعال در این حوزه میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است. درهای سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) تا دوم اسفند ماه هر روز از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۸:۳۰، به روی علاقه مندان برای حضور و بازدید باز خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.