| کد خبر: 263011 |

اشغال ۱۰۰ درصدی صندلی در پروازها

عضو انجمن شرکت های هواپیمایی کشوری گفت: بخشی از پروازها از طریق افزایش ضریب اشغال از ۸۵ درصد به ۱۰۰ درصد رسیده است و به زودی یک فروند هواپیمای دیگر ایرباس ۳۲۰ اضافه خواهد شد.

تین نیوز

عضو انجمن شرکت های هواپیمایی کشوری گفت: بخشی از پروازها از طریق افزایش ضریب اشغال از ۸۵ درصد به ۱۰۰ درصد رسیده است و به زودی یک فروند هواپیمای دیگر ایرباس ۳۲۰ اضافه خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، رامین حمزه ای عضو انجمن شرکت های هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه برخی از رسانه های فارسی زبان خارج از کشور تلاش های فراوانی در راستای ابطال مجوز پروازهای اروپایی یک شرکت هواپیمایی انجام داده اند، گفت: در سفرهای حج، این شرکت هواپیمایی پروازهای رم و میلان را نیز انجام می داد و توانست نمره T.C.O خود را که معادل کیفیت فنی پروازها بر فراز اروپا است افزایش دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: انجام پروازها به اتحادیه اروپا باید ادامه یابد زیرا انجام این پروازها حق جمهوری اسلامی ایران است. هم اکنون تنها دو ایرلاین داخلی مجوز T.C.O را دارند یک سرمایه ملی محسوب می شود که باید این سرمایه حفظ شود، که با بازرسی های مستمر نمره T.C.O از ۲.۵ به ۱.۱۴ کاهش یافته است.

وی گفت: طی پروازهایی که برفراز آسمان میلان و رم داشتیم پس از فرود هواپیما در فرودگاه میلان ۴۵ دقیقه هواپیمای ۳۳ ساله این شرکت هواپیمایی را بررسی کردند که حتی کوچک ترین موردی را به عنوان نقض پیدا نکردند و خوشبختانه از این بررسی ها سربلند خارج شدیم.

حمزه ای خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش ۶ ماهه نخست امسال، پروازهای داخلی نسبت به مشابه سال گذشته رشد ۲۰ درصدی داشته و به سه هزار و ۵۰۰ پرواز رسیده است. همین طور بخشی از افزایش پروازها از طریق افزایش ضریب اشغال از ۸۵ درصد به ۱۰۰ درصد رسیده است.

این مقام مسئول افزود: در سال ۱۴۰۰ با هفت فروند هواپیماهای فعال در خدمت مسافران بودیم که افزایش این رقم در سال ۱۴۰۱ با تعمیرات هواپیماها شروع شد و امروز در سال ۱۴۰۲ این شرکت هواپیمایی خصوصی صاحب ۹ فروند هواپیمای عملیاتی است و به زودی یک فروند هواپیمای دیگر که ایرباس ۳۲۰ است، با انجام چک های نهایی به ناوگان اضافه خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.