| کد خبر: 230328 |

عملیات احداث فرودگاه سقز بسیار کند است

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس گفت: عملیات احداث فرودگاه سقز بسیار کند بوده و می‌توان ادعا کرد که درحال فراموشی است و این نگرانی وجود دارد که تا پایان کار دولت دوازدهم به اتمام نرسد.

تین نیوز

 نماینده مردم سقز و بانه در مجلس گفت: عملیات احداث فرودگاه سقز بسیار کند بوده و می‌توان ادعا کرد که درحال فراموشی است و این نگرانی وجود دارد که تا پایان کار دولت دوازدهم به اتمام نرسد.

به گزارش تین نیوز، بهزاد رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از تاخیر در اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی بانه و سقز، گفت: عملیات احداث فرودگاه سقز بسیار کند بوده و می‌توان ادعا کرد که درحال فراموشی است و این نگرانی وجود دارد که تا پایان کار دولت دوازدهم به اتمام نرسد و به سرنوشت سایر پروژه‌های ناتمام و نیمه کاره دولت دچار شود.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس افزود: هرچند پروژه فرودگاه سقز از سال 84 استارت خورده اما با وجود گذشت 15 سال از آغاز آن، همچنان بلاتکلیف مانده و تاکنون تکمیل نشده است.

وی با اشاره به پیگیری خود از وزیر راه و شهرسازی، برای تکمیل پروژه فرودگاه سقز، اضافه کرد: ضرورت تکمیل این پروژه محور سوال من، از آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی بود که پس از طرح این سوال وی از این پروژه بازدید کرد و مقرر شد اقدامات لازم برای تکمیل آن انجام شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: براساس قول وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه مقرر شده بدون محدودیت اعتباری، این پروژه تکمیل شود، که تاکنون اقدامات لازم برای تحقق این مهم انجام نشده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین تصریح کرد: اقدامات لازم برای تکمیل مسیر سقز به بوکان که از محورهای مواصلاتی، پرتردد و متاسفانه حادثه خیز است، انجام نشده و نسبت به آن بی توجهی شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.