| کد خبر: 221578 |

در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی اعلام شد

ترمینال فرودگاه سقز ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد

وزیر راه و شهرسازی با حضور در فرودگاه سقر استان کردستان ساخت ترمینال این فرودگاه را با پیشرفت بسیار بالایی ارزیابی و اعلام کرد این پروژه در حال اتمام است و در سال آینده به بهره برداری می شود

تین نیوز

 

وزیر راه و شهرسازی با حضور در فرودگاه سقر استان کردستان ساخت ترمینال این فرودگاه را با پیشرفت بسیار بالایی ارزیابی و اعلام کرد این پروژه در حال اتمام است و در سال آینده به بهره برداری می شود

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمداسلامی که دوشنبه برای بازدید از پروژه های استان کردستان در فرودگاه در حال احداث سقز حضور یافته بود، بیان داشت: این طرح توسط شرکت فرودگاه‌ها با سرعت خوبی در چند جبهه کاری فعال است.

اسلامی با اشاره به اتمام عملیات عمرانی ترمینال فرودگاه سقز در آذرماه تأکید کرد: اتمام این فرودگاه می‌تواند در توسعه شهرستان و منطقه بسیار حائز اهمیت باشد و بی‌گمان خدمات‌رسانی این فرودگاه چشمگیر خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به بازدید از راه آهن در حال ساخت همدان به سنندج بیان کرد:  بازدید از شروع عملیات ریل‌گذاری مکانیکی راه آهن سنندج - همدان، بازدید از ایستگاه راه آهن صلوات آباد و بازدید هوایی از قطعه ۵ کریدور شمال جنوب از دیگر برنامه‌هایی بود که امروز انجام شد و همه این پروژه‌ها با جدیت در حال کار است.

اسلامی با بیان اینکه، شروع عملیات ریل‌گذاری به کردستان یکی از انتظارات دیرینه مردم بوده است، عنوان کرد: وصل کردن مراکز استان‌ها به شبکه ریلی یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رئیس جمهور است.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: شکبه ریلی همدان به کردستان دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد است که امیدواریم صوت قطار در ایستگاه صلوات‌آباد پیش از تابستان ۱۴۰۰ به صدا دربیاید.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران هم در جمع خبرنگاران گفت: فرودگاه سقز یکی از اولویت‌های کاری شرکت فرودگاه و ناوبری ایران است. 

سیاوش امیر مکری اعلام کرد: تطویل و بهسازی باند، سطوح پروازی، تاکسی وی، اپرون فرودگاه و دیوار حفاظتی تا پایان خرداد و پایانه و ساختمان‌های جانبی تا پایان آذر۱۴۰۰ آماده می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.