| کد خبر: 207752 |

ضدعفونی روزانه هواپیماها در همه ایستگاه‌ها قبل از هر پرواز

مقام مسؤول هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوگان فعال هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روزانه قبل و بعد از هر پرواز در همه ایستگاه‌های پروازی ضدعفونی می‌شوند.

تین نیوز

مقام مسؤول هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوگان فعال هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روزانه قبل و بعد از هر پرواز در همه ایستگاه‌های پروازی ضدعفونی می‌شوند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی ایران ایر، معصومه اصغرزاده درباره وضعیت پروازهای این شرکت در شرایط شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، همه کارکنان عملیاتی هما اعم از خلبانان، مهمانداران، متخصصان مهندسی و تعمیرات، خدمات فرودگاهی، کترینگ و حراست در همه ایستگاه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همانند سربازان سلامتی در بخش مسافرت هوایی، فعال هستند و این نشان‌دهنده عزم کارکنان این شرکت برای ارائه خدمات در این شرایط و تامین پروازهای پاک و ایمن برای هموطنان است.

وی با اشاره به پاک‌سازی روزانه ناوگان فعال هما گفت: ناوگان فعال هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روزانه قبل و بعد از هر پرواز در همه ایستگاه‌های پروازی ضدعفونی می‌شوند

مدیرکل روابط عمومی ایران ایر افزود: با توجه به تقاضای مسافرت هوایی در این ایام، همه پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه مسافرت هوایی انجام می‌شود و کارکنان عملیاتی هما تلاش دارند در شرایط حاضر، پروازها با رعایت موازین و نکات بهداشتی انجام شود، به طوری که تاکنون هیچ پروازی به دلیل مشکلات بهداشتی از طرف هما لغو نشده است.

اصغرزاده با اشاره به آمادگی کادر پرواز هما در این شرایط اظهار کرد: مرکز پزشکی هوایی هما برای خلبانان و مهمانداران این شرکت، دستورالعمل‌های لازم را در زمان مواجه با مسافر و رعایت حفاظت فردی ارائه نموده است.

وی افزود: در بخش خدمات فرودگاهی نیز به کارکنان هما در همه ایستگاه‌های پروازی این شرکت اعم از پذیرش مسافر و کارکنان حاضر در رمپ، به ویژه در استان‌های پر خطر، تأکید شده است در همه مراحل پرواز، دستورالعمل‌های ابلاغی در راستای پیشگیری و ایمن‌سازی پروازها را اجرا کنند.

سخنگوی هما گفت: در شرایط شیوع کرونا در کشور، کارکنان این شرکت سعی دارند با تلاش شبانه‌روزی، اتخاذ تمهیدات و رعایت دستورات بهداشتی، پروازهایی پاک و ایمن برای مسافران هما فراهم نمایند و از این رو همانند سربازان سلامتی در خط مقدم مبارزه با گسترش ویروس کرونا و خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.