| کد خبر: 196317 |

◄ حدود 87 درصد مسافران هوایی به ایرلاین خاصی وفاداری ندارند

گزارش جدید دانشکده اقتصاد لندن می‌گوید که خطوط هوایی باید نیازهای مسافران فعلی را برآورده کنند، ضمن اینکه برای تأمین نیازهای مشتریان آینده نیز تلاش کنند. این در حالی است که 87٪ از مسافران به یک شرکت هواپیمایی خاص دل‌بستگی ندارند.

تین نیوز

وفاداری در دو دهه گذشته قلب بسیاری از استراتژی‌های تجاری بوده است که این امر به‌ویژه در شرکت‌های هواپیمایی و برای حفظ مسافران تجاری و پر سفر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

طرح‌های وفاداری سنتی کم کم جذابیت خود را از دست می‌دهند، زیرا افرادی که بین سال‌های 1981 و 1996 به دنیا آمده‌اند (Generation Y ) و بزرگ‌ترین گروه مسافران هوایی امروز را تشکیل می‌دهند نسبت به نسل قبلی وفاداری کمتری دارند به همین دلیل شرکت‌های هواپیمایی باید نسل بعدی مسافران یعنی متولدین بین سال‌های 1997 تا 2010 (Generation Z) و متولدین سال‌های 2010 تا 2025 (Next Gen) را با دقت بیشتری پایش کنند چرا که آن‌ها از نسل قبل در سفرهای هوایی پیشی می‌گیرند.

پیش‌بینی می‌شود که سالانه 1.2 میلیارد نفر از این دو گروه، مسافر هواپیما باشند.

گزارش جدید دانشکده اقتصاد لندن می‌گوید که خطوط هوایی باید نیازهای مسافران فعلی را برآورده کنند، ضمن اینکه برای تأمین نیازهای مشتریان آینده نیز تلاش کنند. در این گزارش آمده است که 87٪ از مسافران به یک شرکت هواپیمایی خاص دل‌بستگی ندارند.

نسل‌های جوان به‌طور خاص به دنبال ادامه سبک زندگی متصل به اینترنت از زمین به هوا هستند. جستجو، خرید و تعامل اجتماعی آنلاین از جمله شاخص‌های سبک زندگی این مسافران است. این گزارش می‌افزاید که مسافران آتی به دنبال کسب امتیاز و مشوق‌های این‌چنین برای وفاداری به یک ایرلاین نیستند، آن‌ها پاسخگویی به ادامه سبک زندگی در هوا را انگیزه‌ای برای وفاداری می‌دانند.

منبع: انجمن شرکت‌های هواپیمایی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.