| کد خبر: 179813 |

◄ مشکل صنعت هوایی ما تامین قطعه است

رئیس انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران امکان تحریم ایرلاین‌های ایرانی را رد کرد.

تین نیوز

رئیس انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران امکان تحریم ایرلاین‌های ایرانی را رد کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، حرمت‌اله رفیعی درباره صحبت‌های رئیس‌جمهور مبنی بر چهار میلیون دلاری که سالانه صرف ایرلاین‌های خارجی می‌شود گفت: به دلیل این‌که بنده آدم سیاسی نبوده و عقل سیاسی ندارم، نمی‌توانم در مورد سخنان آقای رئیس‌جمهور اظهارنظر کنم اما شخصا آن را قبول ندارم و می‌دانم که درنهایت همه ایرلاین‌های ما تحریم نمی‌شوند.

او افزود: بنا به بعضی از دلایل هم‌چون کمک به سوریه امکان دارد که برخی از ایرلاین‌ها تحریم‌ شوند. ولی دلیلی برای تحریم ایرلاین‌های دیگر ایران وجود ندارد.

رئیس انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران گفت:. خیلی از ایرلاین‌ها بازار ایران را ترک کرده‌اند و این موضوع هیچ ربطی به برجام نداشته و مربوط به نوسانات ارزی بوده است.

رفیعی گفت: در نهایت باید بگویم که ازنظر من آن‌چه برای ایرلاین‌ها مشکل‌زا خواهد بود، تهیه قطعات است که باید به هر طریقی قطعات مورد نظر خود را تامین کنند.

گفت: درباره احتمال تحریم‌ ایرلاین‌های ایرانی گفت: اگر بنا باشد که تحریم‌ها اجرایی و برجام برچیده شود، این موضوع طبیعی است که تحریم‌های سابق مجددا برگردد.

او گفت: آمریکا فشار خود را روی برخی از ایرلاین‌های ما وارد کرده تا آن‌ها را تحریم کند ولی این‌که گفته می‌شود آلمان یکی از ایرلاین‌های ما را تحریم کرده، شایعه‌ای است که بر اساس اخبار یک سایت شکل گرفته است. درحال حاضر پرواز در مسیر آلمان برقرار بوده و تحریم برای هیچ‌کدام از ایرلاین‌های داخلی ما صورت نگرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.