| کد خبر: 159824 |

◄ ایجاد عدالت با آزادسازی نرخ بلیط هواپیما

آزادسازی نرخ بلیت در بخش حمل‌ونقل هوایی باعث ایجاد عدالت در این بخش شده است. آرش خدایی قائم‌مقام رئیس سازمان هواپیمایی کشوری بابیان این موضوع افزود: طی 4 سال اخیر حمل‌ونقل هوایی رشد پایدار 10 درصدی داشته است.

تین نیوز

آزادسازی نرخ بلیت در بخش حمل‌ونقل هوایی باعث ایجاد عدالت در این بخش شده است.

آرش خدایی قائم‌مقام رئیس سازمان هواپیمایی کشوری بابیان این مطلب افزود: طی 4 سال اخیر حمل‌ونقل هوایی رشد پایدار 10 درصدی داشته است.

آرش خدایی ادامه داد: ترکیب تنوعی قیمت بلیت در بازار باعث تعدد و توزیع سفرها در روزهای گوناگون سال و ماه شد که خود رونق بخش‌های اقتصادی مختلف در مقاصد گوناگون کشور را در تمامی ایام سال به همراه خواهد داشت.

او تصریح کرد: با آزادسازی نرخ بلیت، صنعت هوایی در دهک‌های پایین جامعه نفوذ کرد که به معنی توسعه صنعت و درنهایت ارزان‌تر شدن آن خواهد بود.

آرش خدایی با تأکید براینکه بدون شک تنوع قیمتی در ارائه بلیت هواپیما باعث شد تا دهک‌های غیربرخودار نیز از این فرصت استفاده کرده و از آن بهره‌مند شدند، افزود: خوشبختانه صنعت حمل‌ونقل هوایی ایران در جهان امروز صنعتی آبرومند بوده و بسیاری از کشورها بهبود و توسعه آن را دیده و به آن اعتماد دارند.

او از رشد پایدار 10 درصدی حمل‌ونقل هوایی طی 4 سال گذشته خبر داد و گفت: توانسته‌ایم درزمینهٔ ناوبری هوایی خدمات خوبی در حوزه پروازهای عبوری که همگی دارای ابعاد استراتژیک، امینت ملی و سیاسی برای کشور بودند، ارائه دهیم.

قائم‌مقام سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر این‌که ایران در بخش حمل‌ونقل هوایی بین‌المللی کشوری توانمند، قابل‌اتکا و قابل‌اعتماد در شرایط بحرانی است، افزود: این مهم در زمان خدمات‌رسانی ایران در بحران‌های هوایی نظیر سقوط هواپیمای مالزیایی در اوکراین، بحران سوریه و عراق و همچنین اتفاقات به وجود آمده در قطر برهمگان ثابت شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.