| کد خبر: 148791 |

قائم مقام رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

◄ دو عنصر متفاوت صنعت هوانوردی ایران

قائم‌مقام سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این‌که دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری تمام مجوزهای لازم برای ارائه آموزش‌های تخصصی و مقررات part 147 را از سازمان هواپیمایی کشوری دارد، گفت: دو عنصر نیروی انسانی متخصص و بازار پُرکشش تقاضای سفرهای هوایی، صنعت هوانوردی ایران را با سایر کشورهای منطقه متمایز کرده است

تین نیوز

قائم‌مقام سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این‌که دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری تمام مجوزهای لازم برای ارائه آموزش‌های تخصصی و مقررات part 147 را از سازمان هواپیمایی کشوری دارد، گفت: دو عنصر نیروی انسانی متخصص و بازار پُرکشش تقاضای سفرهای هوایی، صنعت هوانوردی ایران را با سایر کشورهای منطقه متمایز کرده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، ظهر امروز در مراسم اعطای گواهینامه بین‌المللی part۱۴۷ مبتنی بر قوانین EASA  به دانشکده صنعت هواپیمایی، قائم‌مقام  سازمان هواپیمایی کشوری  عنوان کرد: به‌اعتقاد بنده دو عنصر اصلی، صنعت هوانوردی در ایران را از منطقه متمایز کرده؛ اولین عنصر نیروی انسانی متخصص است که تمام فعالیت‌های فنی، تخصصی و مدیریتی توسط نیروهای بومی در حال انجام است.

وی  ادامه داد: عنصر دوم، بازار پُرکشش تقاضای سفرهای داخلی به‌واسطه حمل‌ونقل هوایی است که کشورهای منطقه از این موهبت بزرگ برخوردار نیستند.

قائم‌مقام رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این‌که هر دو عنصر بر توانمندی‌های ملی صنعت هوانوردی تکیه می‌کند، بیان کرد: ایران در زمره چند کشور تربیت‌کننده مهندس در دنیا است و تربیت مهندس در ایران یک توانمندی نهادینه شده است.

خدایی افزود: در دوران طولانی‌مدت محدودیت در دسترسی به خدمات هوایی بدون شک توان فنی‌مهندسی متخصصان، باعث تداوم رشد صنعت هوانوردی کشور شد.

وی با اشاره به این‌که دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری تمام مجوزهای لازم برای ارائه آموزش‌های تخصصی و مقررات part 147 را از سازمان هواپیمایی کشوری دارد، اظهار کرد: این دانشکده دانشجویان را فراتر از الزامات و با کیفیت بسیار بالا تربیت و فارغ‌التحصیل می‌کند.

این مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری، خاطرنشان کرد: فارغ‌التحصیلان این دانشکده با تخصص بالا تحصیلات خود را به پایان رسانده و به سادگی جذب صنعت هوانوردی کشور شده و به سرعت ارتقاء پیدا می‌کنند،چنان‌که بسیاری از متخصصان و مدیران این صنعت فارغ‌التحصیل این دانشکده هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.