| کد خبر: 269196 |

کیش از ۲۴ اسفند آماده ی پذیرایی از مسافران نوروزی است

خدمات بندر و فرودگاه کیش در ایام نوروز و ماه رمضان، شبانه روزی می شود.

تین نیوز

رحیم سرهنگی در چهارمین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی که سه شنبه ۱۵ اسفند در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد؛ بر سه اصل کیفیت، ایمنی وسرعت خدمات به گردشگران نوروزی کیش تاکید کرد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سرهنگی با اشاره به سفر تعداد زیادی از هموطنان با خودروی شخصی و از طریق مسیر دریا، به سامانه نوبت دهی که سال گذشته در حوزه بنادر کیش ایجاد شده اشاره کرد و پیش بینی های لازم جهت بکارگیری کشتی های استاندارد برای حمل وسایل نقلیه و شناورهای بزرگ در شرایط نامساعد جوی را یادآور شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از گردشگران در بنادر مبادی ورودی پیش بینی شده است؛ خاطر نشان کرد: برای سهولت تردد و افزایش تعداد شناورهای استاندارد در بخش مسافری و خودرویی، به نحوی برنامه ریزی شده که امسال با مشکلی مواجه نشویم.

"سرهنگی" بر ارائه خدمات با کیفیت در کمپ های مسافری و پیش بینی های لازم برای اطلاع رسانی به موقع به گردشگران از جمله در شرایط نامساعد جوی و نصب تابلوهای اطلاع رسانی و پوشش خبری مناسب تاکید و عنوان کرد: همکاری و تعامل تمامی کمیته های ستاد نوروزی ضامن رضایت گردشگران است لذا با بسیج تمام امکانات و برنامه ریزی که از ماه های گذشته شکل گرفته است؛ زمینه را برای ثبت خاطره ماندگار برای گردشگران کیش فراهم کنید. 

وی برنامه ریزی و هماهنگی درخصوص تامین و کنترل نرخ بلیط هواپیما را یکی از مهمترین عوامل در رضایت گردشگران عنوان کرد و افزود: به منظور سنجش رضایت گردشگران از خدمات ارائه شده در کیش، نظر سنجی در مبادی خروجی انجام خواهد شد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بر همکاری و تعامل تمامی کمیته ها تاکید و دستورات لازم را درخصوص انجام تمهیدات لازم برای تامین مایحتاج عمومی مردم و نظارت بر قیمت ها صادر کرد.

برنامه ریزی برای تامین دارو و رسیدگی به وضعیت پذیرش بیماران در بیمارستان در ایام نوروز و همکاری بیمارستان و هلال احمر در ایجاد مکانی موقت برای پذیرش بیماران سرپایی، حضور پزشک در کمپ های اسکان، برنامه ریزی برای برگزاری رویدادهای متنوع و سرگرم کننده و برنامه ریزی و هماهنگی جهت کنترل ترافیک با توجه به تعداد بالای خودروی ورودی و نیز ذخیره سازی آرد، سوخت و آب از دیگر مواردی بود که مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بر آن تاکید کرد.

گفتنی است در ابتدای جلسه هر یک از روسای کمیته های مختلف ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش گزارشی از اقدامات انجام شده را قرائت کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.