| کد خبر: 263418 |

مناطق آزاد مسیری برای توسعه اقتصاد ملی

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی بیان اینکه ظرفیت های جذب سرمایه گذاری مناطق آزاد وجه مزیت نسبت به سایر شهرهای کشور است افزود: جذب سرمایه گذار خارجی بخصوص با وجود شرایط تحریم در مناطق آزاد می تواند در رشد اقتصاد ملی اتفاقات خوبی را رقم بزند.

تین نیوز

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی بیان اینکه ظرفیت های جذب سرمایه گذاری مناطق آزاد وجه مزیت نسبت به سایر شهرهای کشور است افزود: جذب سرمایه گذار خارجی بخصوص با وجود شرایط تحریم در مناطق آزاد می تواند در رشد اقتصاد ملی اتفاقات خوبی را رقم بزند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، سیداحسان قاضی زاده هاشمی در دیدار با حجت الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی با بیان اینکه شاهد تحولات خوبی در مناطق آزاد هستیم، گفت: ارتقاء جایگاه دبیرخانه شورایعالی منطقه آزاد و ارتباط مستقیم دبیر با رئیس جمهور می تواند در موفقیت مناطق آزاد تاثیر خوبی داشته باشد. 

نماینده فریمان و سرخس و بخشهای احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی افزود: در برنامه هفتم پیگیر اصلاحات قانونی مناطق آزاد جدید هستیم و خوشحالیم که در طول این مدت شاهد تشکیل مناطق آزاد جدید از جمله سرخس که آرزوی 28 ساله و مطالبات مردم بوده هستیم که جا دارد از مسئولین دبیرخانه، نمایندگان، کمیسیون ها و مقامات ارشد کشوری در تحقق این مهم تقدیر و تشکر کنیم.

وى با بیان اینکه ظرفیت های جذب سرمایه گذاری مناطق آزاد وجه مزیت نسبت به سایر شهرهای کشور است افزود:جذب سرمایه گذار خارجی بخصوص با وجود شرایط تحریم در مناطق آزاد می تواند در رشد اقتصاد ملی  اتفاقات خوبی را رقم بزند.

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس یازدهم اضافه کرد: نگاه ما در وجه اقتصادی و توسعه امور زیربنایی مناطق آزاد، سهل الوصول کردن صادرات و گردش های مالی و بانکی و تسهیل قراردادها، تجارت و حمل و نقل است.

قاضى زاده هاشمى حضور مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد را در کشورهای خارجی برای جذب سرمایه گذار تاثیر گذار دانست و عنوان کرد:  جذب شرکت های بین المللی در بستر نمایشگاه ها و مذاکرات اقتصادی می تواند منجر به سرمایه گذاری، رشد تولید و صادرات برای کشور باشد.

نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان خواستار رونق رویدادهای اقتصادی مناطق  آزاد در کنار جشنواره ها و همایش های گردشگری و ورزشی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.