| کد خبر: 197813 |

توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای منطقه آزاد ماکو سرعت می‌گیرد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه منطقه آزاد ماکو میزبان بخش مهمی از کریدور اصلی تجارت ایران و اروپا است گفت: بهبود و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای در این منطقه با سرعت بیشتری ادامه می‌یابد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه منطقه آزاد ماکو میزبان بخش مهمی از کریدور اصلی تجارت ایران و اروپا است گفت: بهبود و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای در این منطقه با سرعت بیشتری ادامه می‌یابد.

‌به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا عبدالرحیمی در نشستی با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در ماکو گفت: توسعه زیرساخت های حمل و نقل از شاخصه های اصلی توسعه یافتگی جوامع محسوب می شود و از این جهت ارتقاء و بهبود زیرساخت‌های حمل و نقلی در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو و تسریع در اتمام پروژه‌های درحال احداث این حوزه ضروری است.

وی با اشاره به اینکه قریب ۸۰ درصد جغرافیای کل مناطق آزاد ایران در منطقه آزاد ماکو واقع است، اظهار کرد: بیش از ۹۸ درصد حمل و نقل در محدوده منطقه آزاد ماکو،‌ از طریق حمل و نقل جاده ای انجام می‌گیرد.

وی لزوم توجه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بر نگهداری‌، بهسازی و توسعه راه های مواصلاتی و جاده های منطقه را خواستار شد.

عبدالرحیمی مسیر فعلی تبریز – بازرگان را فاقد تناسب برای تردد حجم فعلی ترافیک مسافری و باری دانست و اظهار کرد: توسعه و ارتقای این کریدور بین المللی در طول سال‌های گذشته مورد غفلت قرار گرفته و ارتقای بخشی از مسیر توسط سازمان منطقه آزاد ماکو از چهارسال گذشته آغاز شده است.

وی ادامه داد: جاده‌های مواصلاتی و راه‌های واقع در محدوده منطقه آزاد در ابعاد مختلف باید در سطح استاندارهای بین المللی باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به کاهش درآمدهای سازمان افزود: با وجود کاهش درآمدها، مدیریت موثر بر منابع محدود و اختصاص آن به فعالیت‌های عمرانی در سطح منطقه در دستور کار اصلی ما در سازمان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.