| کد خبر: 256923 |

ارائه کمک فنی و اعتباری برای جایگزینی ۵ هزار موتور برقی

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا گفت: کمک فنی و اعتباری به جایگزینی ۵ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی از جمله برنامه های مهم این شرکت در سال ۱۴۰۲ است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا گفت: کمک فنی و اعتباری به جایگزینی ۵ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی از جمله برنامه های مهم این شرکت در سال ۱۴۰۲ است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت کنترل کیفیت هوا، نماینده مؤسسه حسابرسی بهراد مُشار به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، گزارش این مؤسسه را در خصوص صورت های مالی، قرائت و عملکرد مالی و جریان های نقدی شرکت را در سال مالی ۱۴۰۰ «منصفانه (مطلوب)» ارزیابی کرد.

در ادامه این نشست، سید محمدمهدی میرزایی قمی، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا در تشریح فعالیت های این شرکت اعلام کرد: راهبری و نگهداری ۲۲ ایستگاه سنجش آلودگی هوا و ۳۵ ایستگاه سنجش آلودگی صوتی و ۱۸ نمایشگر اطلاع رسان به همراه توسعه و به روزرسانی سامانه ها و نرم افزار پیش بینی اطلاع رسانی آلودگی هوا و تحت وب سیاهه انتشار شهر تهران از جمله اقدامات این شرکت است.

وی یکی دیگر از اقدامات این شرکت را کمک به جایگزینی و بهسازی موتورسیکلت های کاربراتوری عنوان کرد و افزود: در فاز اول توافق نامه منعقده با شرکت ملی پست، سال گذشته از ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت برقی با حضور شهردار تهران، رونمایی و تحویل شرکت مذکور شد.

میرزایی قمی با اشاره به مهم ترین برنامه های شرکت کنترل کیفیت هوا در سال جاری گفت: کمک فنی و اعتباری به جایگزینی ۵ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی و احداث ساختمان آزمایشگاه مرجع آلودگی هوا و صدا و همچنین بهسازی و تجهیز ایستگاه های سنجش آلودگی هوا و صدا از جمله برنامه های مهم این شرکت در سال ۱۴۰۲ است.

پس از ارائه گزارش عملکرد هیئت مدیره شرکت کنترل کیفیت هوا، مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران، برخی موضوعات حسابرسی و مالی و ضرورت اصلاح و به روزرسانی برخی از فرآیندهای مالی شرکت مذکور را تبیین و آمادگی اداره کل برای ارائه مشاوره و مساعدت در موضوعات مطروحه را اعلام کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.