| کد خبر: 262425 |

دولت برای نوسازی ناوگان هوایی کشور اقدام کند

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ضرورت نوسازی ناوگان هوایی کشور گفـت :هواپیماهای فرسوده و غیر قابل استفاده نیز باید از فضای اصلی فرودگاه جمع آوری شده و به محل مناسبی هدایت شوند.

تین نیوز

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ضرورت نوسازی ناوگان هوایی کشور گفـت :هواپیماهای فرسوده و غیر قابل استفاده نیز باید از فضای اصلی فرودگاه جمع آوری شده و به محل مناسبی هدایت شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل ازخانه ملت، عبدالجلال ایری با اشاره به صحبت های وزیر صمت در خصوص هواپیما های زمین گیر شده در فرودگاه مهرآباد گفـت: ما این موضوع را با رئیس سازمان هواپیمایی کشور نیز در میان گذاشتیم، آنها عمده مشکلات تعمیر هواپیماها را ناشی از عدم تامین قطعه می دانند به عنوان مثال به گفته رئیس سازمان هواپیمایی، "از 13 فروند هواپیمای ای تی آر برجامی، 10 فروند به دلیل بدعهدی کشورهای اروپایی در تامین قطعات زمین گیر هستند".

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: کسری ناواگان هواپیمایی کشور و فرسوده بودن هواپیما ها یکی از موضوعاتی است که موجب نگرانی ما بوده و حتما باید برای آنها تدبیر ویژه ای اتخاذ شود البته خبرهایی نیز برای اورهال کردن تعدادی از آنها به گوش می رسد که امیدواریم با دانش فنی که مهندسان ما در اختیار دارند، روند نوسازی هواپیماها سرعت بگیرد و کسری ها جبران شود، مجلس هم در این زمین آمادگی کمک به دولت برای این امر مهم است. 

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از طرفی هواپیماهای فرسوده و غیر قابل استفاده نیز باید از فضای اصلی فرودگاه جمع آوری شده و به محل مناسبی هدایت شوند در این خصوص هم گزارش های به دست ما رسیده که قرار است، تمامی هواپیماهای غیر قابل استفاده به فرودگاهی در یکی از شهرها منتقل شده و مورد بهره برداری های علمی و آموزشی قرار بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.