| کد خبر: 255696 |

◄ چرا آمار ناوگان فعال و زمین گیر هوایی به واقعیت های سیاسی گره خورد؟

مدیریت هوانوردی در کنار توان رایزنی های مقتدرانه سیاسی در بالاترین سطح ممکن، نیازمند به کارگیری تخصص و علم است و ما مجبور خواهیم شد بالاخره دربرابر این قاعده تسلیم شویم.

تین نیوز

به اعتقاد یک کارشناس هوانوردی، مدیریت هوانوردی در کنار توان رایزنی های مقتدرانه سیاسی در بالاترین سطح ممکن، نیازمند به کارگیری تخصص و علم است.

به گزارش تین نیوز، خلیل الله معمارزاده (محمد معمار) با بیان این مطلب گفت: برای تشخیص زمان بندی صحیح و به موقع تعمیر و نگهداری هواپیماها،  اجازه دهید داده های مقدس برایتان برقصند.

وی در کانال تلگرامی خود در توضیح این دیدگاه، عنوان کرد: برای تشخیص زمان بندی صحیح و به موقع تعمیر و نگهداری هواپیماها،  اجازه دهید داده های مقدس برایتان برقصند.

وی ادامه داد: اگر ما درک درستی از داده ها داشتیم، آمار ناوگان فعال و AOG زمین گیر را به واقعیت های سیاسی گره نمی زدیم و علل ریشه ای ناکارآمدی مدیریتی خودمان را در آنها می یافتیم و درس می گرفتیم و بهای آن را از مردم مطالبه نمی کردیم.

نمودار هوایی

خلیل الله معمار زاده افزود: اگر ما درک درستی از داده ها داشتیم، اجرای برنامه ریزی قابلیت اطمینان (RP) در کنار برنامه ریزی تعمیر و نگهداری هواپیماها(MP) در نظام عقلانی سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت های هواپیمایی ایران و از آن مهمتر و تاسف بارتر دانشکده صنعت جایگاه متوازنی می یافت و به جای بیانات نظری موهوم و متکثر نظری و خطابه ای بر داده های تخصصی اجماع صورت می گرفت.

معمارزاده گفت: مدیریت هوانوردی در کنار توان رایزنی های مقتدرانه سیاسی در بالاترین سطح ممکن، نیازمند به کارگیری تخصص و علم است و ما مجبور خواهیم شد بالاخره دربرابر این قاعده تسلیم شویم.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.