| کد خبر: 238232 |

مجلس و وزارت راه از حقوق رانندگان حمایت کنند

نماینده مردم میانه در مجلس در انتقاد به بی‌توجهی به وضعیت رانندگان که باعث شده شرکت‌های حمل و نقل حقوق آنها را پایمال کنند از مجلس و وزارت راه خواست تا از این قشر زحمتکش حمایت کنند.

تین نیوز

 نماینده مردم میانه در مجلس در انتقاد به بی‌توجهی به وضعیت رانندگان که باعث شده شرکت‌های حمل و نقل حقوق آنها را پایمال کنند از مجلس و وزارت راه خواست تا از این قشر زحمتکش حمایت کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، سید مرتضی حسینی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 23 آذرماه) مجلس شورای اسلامی با یادآوری 26 آذر ماه به عنوان روز حمل و نقل رانندگان گفت: رانندگان قشر مظلوم و زحمتکشی هستند که بار اصلی اقتصاد کشور و گردش کالا و حمل و نقل بر دوش آنها است و شاید تنها صنف مردمی و غیرنظامی باشند که بیشترین کمک را به رزمندگان اسلام کرده و با تقدیم جان، مال و دارایی خود در صحنه های خطر حضور یافتند کما اینکه همه کسانی که توفیق حضور در جبهه‌ها را داشتند شاهد این قضیه بودند.

نماینده مردم میانه در مجلس  شورای اسلامی در ادامه از نمایندگان مجلس و وزارت راه و شهرسازی خواست تا به این قشر توجه بیشتری داشته و اجازه ندهند حق و حقوقشان توسط شرکت‌های حمل و نقل پایمال شود چرا که معتقد است این شرکت‌ها در حق آنها ظلم کرده و بیش از حق قانونی از دسترنج آنها برمی‌دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان نسبت به عودت برخی محموله‌های میوه و صیفی جات نیز تذکر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    باتشکر ازنماینده محترم که به فکرراننده گان است ولی به امید خدا دراین مجلس ای کاش سختی کارراننده گان وروشن شدن مشکل هشت سال 72تا 80درعمل به انجام برسد وبه حق وحقوق راننده گان توجه شود روز حمل ونقل نزدیک است وراننده گان خبر خوبی دراین دومشکل بشنوند

  • راننده 0 0

    جماعت راننده از این حرفها و در سالروز و مناسبتها زیاد شنیدن ، اما در عمل خبری از حمایت از این قشر زحمت‌کش وجود نداره...
    با احترام به تمام مالکان و کامیونداران ، قیمت کامیون و کشنده ده‌ها برابر شده اما حقوق رانندگان به زحمت حتی دو برابر شده! تا کی جماعت راننده محکوم به کار کردن برای کارفرمایی هستند که هیج تعهدی نسبت به بیمه و ... ندارد؟؟