| کد خبر: 230761 |

توسعه ایلام با اتصال شبکه ریلی کشور از سمت شمال و جنوب

نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس گفت: اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور از سمت شمال و جنوب استان می تواند موجب توسعه استان و بویژه رونق منطقه آزاد مهران گردد.

تین نیوز

 نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس گفت: اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور از سمت شمال و جنوب استان می تواند موجب  توسعه استان و بویژه رونق منطقه آزاد مهران گردد.

 به گزارش  تین نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، مجمع نمایندگان استان ایلام با  دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور دیدار و به گفت و گو پرداختند.

نماینده مردم دهلران، دره شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از تلاش و پیگیری های کلیه افراد و شخصیت هایی که در سطح استانی و ملی  در یک دهه گذشته برای تصویب منطقه آزاد مهران تشکر و قدردانی کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام  افزود: اگرچه این خواسته مهم و به حق مردم عزیز استان با تاخیر طولانی اجابت گردید اما باید آن را به فال نیک گرفته و مسئولین با تلاش مضاعف باعث شوند مردم ایلام از این فرصت ویژه به بهترین نحو بهره مند گردند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست نسبت به استفاده از تمامی توانمندی های فرزندان استان ایلام تاکید و خواستار بررسی دقیق سایر مناطق آزاد کشور به منظور جلوگیری از تکرار ضعف و اشتباهات و همچنین استفاده از  تجارب و نقاط قوت آن ها جهت اداره هرچه بهتر این منطقه شد.

علیزاده همچنین اضافه کرد که اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور از سمت شمال و جنوب استان می تواند موجب  توسعه استان و بویژه رونق منطقه آزاد مهران گردد.

در پایان نماینده مردم شریف دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره با تشریح ظرفیت های ویژه اقتصادی شهرستان دهلران در حوزه نفت و گاز، آب، خاک، کشاورزی و معادن و همچنین وجود گذرگاه مرزی چیلات  از جناب آقای دکتر مومنی خواست نسبت به صدور مجوز منطقه ویژه اقتصادی برای این شهرستان اقدامات لازم انجام گردد‌. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.