| کد خبر: 230494 |

۶۰ کیلومتر جاده خاکی روستایی ازنا و دورود تعیین تکلیف شد

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بابیان اینکه ۶۰ کیلومتر جاده خاکی روستایی ازنا و دورود تعیین تکلیف گردید،گفت: در شهرستان دورود قریب ۵۰ کیلومتر جاده خاکی وجود دارد که باید در یک برنامه سه ساله آسفالت آنها انجام شود.

تین نیوز

 نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بابیان اینکه ۶۰ کیلومتر جاده خاکی روستایی ازنا و دورود تعیین تکلیف گردید،گفت: در شهرستان دورود قریب ۵۰ کیلومتر جاده خاکی وجود دارد که باید در یک برنامه سه ساله آسفالت آنها انجام شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت نشست حسین گودرزی،نماینده مردم دورود و ازنا در  مجلس و مدیر کل راهداری استان لرستان  با حضور فرماندار شهرستان دورود و در محل فرمانداری برگزار گردید.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه گزارشی از جاده های خاکی و شوسه دو شهرستان دورود و ازنا ارائه گردید، خوشبختانه در بخش جاده های روستایی شهرستان ازنا تنها ۱۰ کیلومتر جاده خاکی وجود دارد که در اولویت برنامه های سال جاری اداره کل راهداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: در شهرستان دورود قریب ۵۰ کیلومتر جاده خاکی وجود دارد که باید در یک برنامه سه ساله آسفالت آنها انجام شود و از  همین رو در این راستا برنامه های زیر برای  جبران عقب افتادگی جاده های روستایی شهرستان دورود در سال ۱۴۰۰ مصوب گردید.

گودرزی افزود: آسفالت ۱۰ کیلومتر جاده باغ جمال به بامسر که از تعهدات سال ۹۹ راهداری بوده در اسرع وقت شروع شود و این در حالی که در اسرع وقت ادامه تعریض جاده دورود به عمارت شروع شود.

وی ادامه داد:  شن ریزی جاده گردشگری چشمه سرنجه به دره اسپر در اسرع وقت در سال جاری انجام شود و از همین رو

تفکیک جاده کنار گذر شهر چالانچولان به گاراژ بررسی کارشناسی و در صورت امکان از طریق نیوجرسی از جاده اصلی تفکیک شود .

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اداره کل راهداری استان برای شروع پروژه تقاطع غیر همسطح شهر چالانچولان اقدام و نماینده شهرستان از طریق وزارتخانه برای اعتبارات آن پیگیری نماید.

 وی با بیان اینکه آسفالت جاده دسترسی روستائی چالانچولان به نیل سفید در اولویت برنامه های سال ۱۴۰۰ قرار گیرد تصریح کرد: جاده عمارت به تی و توت و گورکش به چم چیت در اولویت برنامه های مصوب سال ۱۴۰۰ قرار گیرند.

 وی در پایان یادآورشد: همچنین با نظر به انجام زیر سازی جاده چم چیت  به مسیر آبشار آب گرمه و بیشه مقرر شد در سال ۱۴۰۰ آسفالت آن انجام شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.