| کد خبر: 230490 |

تداوم و تشدید عملیات آسفالت جاده های روستایی سلماس

نماینده مردم سلماس در دیدار با مدیرکل اداره ی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی بر تداوم و تشدید عملیات آسفالت جاده های روستایی سلماس تاکید کرد.

تین نیوز

 نماینده مردم سلماس در دیدار با مدیرکل اداره ی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی بر تداوم و تشدید عملیات آسفالت جاده های روستایی سلماس تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز، یعقوب رضازاده، نماینده مردم سلماس و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص دیدار با  مهندس شکری مدیرکل اداره ی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی گفت: این دیدار به منظور بررسی مسائل و مشکلات پروژه های راهداری و روستایی سلماس صورت گرفت و تصمیماتی مهمی در این نشست اتخاذ شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در این دیدار پروژه های راهداری و آسفالت و روکش جاده های روستایی در سال ۱۴۰۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مهم ترین موارد مورد بحث مسیرهای روستایی ماته خرپه، شناتال، اسبشه، گرماویچ، داراب - دلرزی، گل آدام - دریک، چوبانلو و مسیرهای اصلی تازه شهر به سلماس بود.

وی افزود: همچنین ورودی سلماس از طرف مغانجوق، تقاطع شکریازی، مسیر مشارکتی سیلاب به هدر، تقاطع پرحادثه ی آبگرم و احداث زیر گذر و حفاظ های محور شریانی سلماس به خوی نیز در این نشست مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

نماینده مردم سلماس در مجلس با اشاره به وضعیت آسفالت محورهای روستایی این شهرستان تاکید کرد: لازم است عملیات آسفالت جاده های روستایی تداوم داشته و تشدید شود که در این خصوص مهندس شکری در راستای حل مشکلات و مسائل مطروح قول مساعد داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ادریس چهارزبان 0 0

    با عرض سلام و خسته نباشید به کارکنان محترم شهرستان سلماس .
    بنده ادریس چهارزبان اهل روستای دلزی منطقه ی شپیران همان طور که مشاهده میفرمایید که روستای دلزی بیش از ۲۵۰ خانوار هست چرا باید تا الان جاده اش آسفالت نباشه چرا با هر بار رفتن به شهر یا روستا باید جلو بندی خودرو عوض بشه مگه ۱۴ کیلومتر آسفالت خیلی زیاده چرا وقتی که نوبت رای که میاد تمام نمایندان محترم قول میدن و از قولشون استفاده نمیکنن ولا جای خجالت آور هست تنها مشکلی که ما از ده سال پیش داریم و هی تلاش و گفتگو میکنیم فقط این جاده هست به ولا قسم خیلی از خانواده ها بخاطر این جاده روستاشون خالی کردن جسارت نباشد حتما پیگیر باشین بلکه حلش کنید ممنونتون