| کد خبر: 229182 |

لغو اجرای طرح ترافیک ضرورت دارد/ تست کرونا رایگان شود

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس بر ضرورت لغو اجرای طرح ترافیک برای جلوگیری از ازدحام در مترو تاکید کرد و گفت: تست رایگان کرونا در کشور باید مورد توجه جدی دولت قرار گیرد.

تین نیوز

 نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس بر ضرورت لغو اجرای طرح ترافیک برای جلوگیری از ازدحام در مترو تاکید کرد و گفت: تست رایگان کرونا در کشور باید مورد توجه جدی دولت قرار گیرد.

به گزارش تین نیوز، علی رضائی در گفت‌ و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت بر ضرورت انجام تست رایگان کرونا در کشور تاکید کرد و گفت: باید در شرایط بحرانی فعلی ورود به مکان‌های پرازدحام مانند مترو مهار شود همچنین موضوع تست رایگان بیماران مشکوک کرونا مورد توجه جدی قرار گیرد تا سلامتی افراد ارزیابی و بررسی و از ورود آنها به گلوگاه های حضور مردم جلوگیری شود.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی، افزود: انجام تست رایگان کرونا کاهش هزینه‌های حوزه درمان و سلامت را در آینده پی دارد؛ در مراجعات مردمی برخی افراد مطرح کردند که علائم کرونا را دارند اما به دلیل هزینه بالای تست از انجام آن سرباز زدند و این خود شیوع بیشتر بیماری کرونا را در پی دارد.

وی ادامه داد: دولت باید حداقل در مقطع زمانی فعلی تست کرونا را رایگان کند یا بیمه‌ها هزینه‌های آن را پوشش دهد.

ضرورت لغو اجرای طرح ترافیک برای جلوگیری از ازدحام در مترو

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت لغو اجرای طرح ترافیک توسط شهرداری برای رفع بحران ناشی از پیک چهارم شیوع کرونا تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از ازدحام در مترو و اتوبوس‌ها باید به مردم اجازه داد که حداقل به مدت دو هفته از خودروهای شخصی استفاده کنند زیرا تجمع و ازدحام جمعیت از دلایل موثر در بروز پیک چهارم کرونا است چرا که مهار کرونا در پایتخت در کاهش انتقال بیماری به شهرهای دیگر نقش دارد.

رضائی بر ضرورت توجه به مدیریت واحد برای کنترل و مدیریت پیک چهارم تاکید کرد و ادامه داد: دستگاه‌ها باید همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند تا بتوان از شیوع هر چه بیشتر کرونا جلوگیری کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.