| کد خبر: 229046 |

طرح‌های توسعه‌ای بندر انزلی در اولویت قرار گیرد

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه طرح های توسعه ای بندر انزلی در اولویت قرار بگیرد،گفت: تخصیص اعتبار لازم جهت تکمیل این طرح های بزرگ و سایر طرح های حائز اهمیت استان گیلان تدوین شد.

تین نیوز

 نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه طرح های توسعه ای بندر انزلی در اولویت قرار بگیرد،گفت: تخصیص اعتبار لازم جهت تکمیل این طرح های بزرگ و سایر طرح های حائز اهمیت استان گیلان تدوین شد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، احمد دنیامالی به همراه خیرالله خادمی معاون وزیر شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و حمیدرضا جانباز مدیرعامل آبفای کشور از پروژه های عمرانی در دست ساخت و طرح های توسعه ای بندر انزلی بازدید بعمل آوردند.

نماینده مردم  بندرانزلی در  مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنا بر این گزارش هیات تخصصی کمسیون عمران به ریاست  رضایی در ابتدای سفر کاری خود به بندر انزلی ابتدا از مسیر اتصال راه آهن رشت به بندرکاسپین منطقه آزاد انزلی بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و موانع این طرح ملی قرار گرفتند.

وی ادامه داد:بازدید از 2 ایستگاه فاضلاب بندرانزلی در محدوده طالب آباد یکی دیگر از برنامه های هیات تخصصی کمیسیون عمران بوده و  حمید رضا جانباز آخرین برنامه های تدوین شده به منظور تکمیل این پروژه های عمرانی را تشریح کرد.

دنیا مالی افزود: بازید از کنار گذر بندرانزلی و ابلاغ دستور ویژه از سوی  خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی به منظور افزایش سرعت اجرایی این پروژه و ساخت پل های موقت در فاز دوم این طرح با رعایت مسائل زیست محیطی از دیگر خبرهای خوش این هیات بازرسی به مردم بندرانزلی بود.

هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس   یادآورشد :پس از انجام بازدید از طرح های عمرانی نشست مشترک با حضور اعضای این هیات بازرسی و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار و راهکار های مناسب به منظور تخصیص اعتبار لازم جهت تکمیل این طرح های بزرگ و سایر طرح های حائز اهمیت استان گیلان تدوین شد.

لازم بذکر است هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بنا است به مدت دو روز  پروژه های عمرانی بندرانزلی را مورد بررسی قرار دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.