| کد خبر: 226428 |

پاسخ مسئولان برای صف‌های طولانی لاستیک، مرغ و روغن چیست؟

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید مسئولان در برابر صف‌های طولانی لاستیک، مرغ و روغن که مردم در ماه‌هایی مانند خرداد و آبان با آن درگیر بودند، چه پاسخی دارند در آن روزها که حرفی از تصمیمات کمیسیون تلفیق نبود.

تین نیوز

 سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید مسئولان در برابر صف‌های طولانی لاستیک، مرغ و روغن که مردم در ماه‌هایی مانند خرداد و آبان با آن درگیر بودند، چه پاسخی دارند در آن روزها که حرفی از تصمیمات کمیسیون تلفیق نبود.

به گزارش تین نیوز، حجت اله فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از اطلاعیه شرکت بازرگانی دولتی مبنی بر اینکه مشکلات بازار روغن را ناشی از تصمیمات مجلس دانسته، گفت: صدور چنین اطلاعیه‌هایی توسط دستگاه‌های دولتی که خود متولی و مسئول ساماندهی بازار و تامین کالاهای اساسی هستند اما طی ماه‌های اخیر عملکرد ضعیفی داشته و نتوانستند به درستی به وظایف خود عمل کنند، محل تامل است.

کمبود روغن در بازار مشکل امروز و دیروز نیست

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه‌ قضایی و مدعی العموم باید به موضوع صدور این اطلاعیه‌ها که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود، ورود کرده وعلت را جویا شوند، افزود: کمبود روغن از ماه‌ها قبل در کشور وجود داشت و به کرات توسط نمایندگان مجلس به وزیر صنعت، معدن و تجارت که متولی تامین، تولید و توزیع کالاهای اساسی است و سایر وزرا گوشزد شده و مربوط به امروز و دیروز نیست.

وی با بیان اینکه مسئولان در برابر صف‌های طولانی لاستیک، مرغ و روغن که مردم در ماه‌هایی مانند خرداد و آبان با آن درگیر بودند، چه پاسخی دارند، در آن روزها که حرفی از تصمیمات کمیسیون تلفیق نبود، اضافه کرد: تصمیم کمیسیون تلفیق مقدمه‌ای کارشناسی از مصوبات صحن علنی مجلس است و هنوز اتفاقی درباره ارز کالاهای اساسی نیافتاده در واقع تصمیمات کمیسیون ناظر برآینده و سال 1400 بوده و شیوه و روش دولت در سال جاری در حال اجرا است.

دستگاه‌های دولتی به جای فرافکنی و فرار رو به جلو به دنبال اجرای وظایف خود باشند

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی باید به جای فرافکنی و فرار رو به جلو به دنبال اجرای وظایف خود باشند، ادامه داد: مسئولان هر روز دلیلی را برای گرانی و کمبود کالا در بازار مطرح می‌کنند؛ به طور مثال در روزهای گذشته یکی از مقامات مسئول نبود حلب، دیگری جولان دلالان و حال تصمیات مجلس را دلیل کمبود روغن در بازار می‌دانند و از بی‌توجهی، نبود نظارت و بی برنامگی خود چشم‌پوشی می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: تعارض در  بیان مشکلات و صحبت‌های مسئولان خود دلیلی بر کم کاری و ناکارآمدی دستگاه‌های دولتی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.