| کد خبر: 223264 |

لزوم طرح ساماندهی تولید و عرضه خودرو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در طرح ساماندهی تولید و عرضه خودرو سازوکار‌های مناسبی اتخاذ شده است که خودرو تنها به دست مصرف کننده واقعی برسد.

تین نیوز

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در طرح ساماندهی تولید و عرضه خودرو سازوکار‌های مناسبی اتخاذ شده است که خودرو تنها به دست مصرف کننده واقعی برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، عبدالناصر درخشان درباره اجرای طرح‌های فروش فوری خودروسازان به منظور ساماندهی بازار، گفت: کاهش التهاب بازار در گرو افزایش تولید شرکت‌های خودروسازی است، مادامی که تولید متناسب با تقاضا نباشد به کارگیری سازوکار‌های مختلف موثر نخواهد بود و نمی‌توان به ساماندهی این بازار امید بست.

اجاره کارت ملی برای ثبت نام در طرح‌های فروش فوری خودروسازان

نماینده مجلس شورای اسلامی اجاره کارت ملی برای ثبت نام در طرح‌های فروش فوری خودروسازان را محتمل دانست و افزود: دلالان با اجاره کارت ملی در این طرح‌ها ثبت نام کرده و شانس مصرف کننده واقعی برای برنده شدن در این طرح‌ها را محدود می‌کنند.

منطقی کردن عرضه خودرو از راهکار‌های ساماندهی بازار خودرو

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یکی دیگر از راهکار‌های ساماندهی بازار خودرو را منطقی کردن عرضه خودرو برشمرد و در ادامه گفت: طرح ساماندهی تولید و عرضه خودرو که به موجب آن خودرو در بورس عرضه می‌شود، در‌های پشتی خودروسازان را بسته و خودرو به افراد خاص داده نمی‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در طرح ساماندهی تولید و عرضه خودرو سازوکار‌های مناسبی اتخاذ شده که خودرو تنها به افراد دارای شرایط پیش بینی شده واگذار شود، افزود: با تصویب و اجرای این طرح خودرو به دست مصرف کننده واقعی می‌رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.