| کد خبر: 213093 |

چرا ساخت ۶ کیلومتر جاده حدود ۲۴ سال به طور انجامید؟

نماینده مردم میاندوآب در مجلس گفت: برخی جاده‌های آذربایجان غربی از حدود ۲۰ سال پیش به حال خود رها شده است و خانواده‌های بسیاری به دلیل مشکلات موجود در این جاده‌ها داغدار شده‌اند.

تین نیوز
نماینده مردم میاندوآب در مجلس گفت: برخی جاده‌های آذربایجان غربی از حدود ۲۰ سال پیش به حال خود رها شده است و خانواده‌های بسیاری به دلیل مشکلات موجود در این جاده‌ها داغدار شده‌اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، مهدی عیسی‌زاده در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 21خردادماه) مجلس شورای اسلامی پس از گزارش وزیر راه و شهرسازی گفت: برخی جاده‌های آذربایجان غربی از حدود 20 سال پیش به حال خود رها شده است و خانواده‌های بسیاری به دلیل مشکلات موجود در این جاده‌ها داغدار شده‌اند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که چه کسی پاسخگوی یتیمان است، ادامه داد: چرا باید ساخت 6 کیلومتر جاده حدود 24 سال به طور انجامد، علیرغم اینکه میاندوآب چهارراه اتصال شمال غرب کشور به جنوب است اما تاکنون اقدامی برای نوسازی و ساماندهی جاده‌های این منطقه انجام نگرفته است.

وی با بیان اینکه اگر اعتباری برای ساخت جاده موجود نیست سایر جاده ها چگونه به اتمام می‌رسند، اظهار کرد: اعتبارات باید به صورت مساوی میان تمامی حوزه‌ها تقسیم شود، وزارت راه و شهرسازی باید در برابر این بی‌توجهی پاسخگو باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.