| کد خبر: 203235 |

دولت برای ایمن‌سازی راه‌ها تدبیری بیندیشد

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه «در جاده‌های حوزه انتخابیه‌ام روزی نیست که تعدادی از همشهریانم جان خود را از دست ندهند»، از رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی خواست تا برای ایمن‌سازی جاده‌های کشور تدبیری بیندیشند.

تین نیوز
عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه «در جاده‌های حوزه انتخابیه‌ام روزی نیست که تعدادی از همشهریانم جان خود را از دست ندهند»، از رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی خواست تا برای ایمن‌سازی جاده‌های کشور تدبیری بیندیشند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، یعقوب شیویاری امروز(سه شنبه 17 دی ماه) در نطق میان دستور خود شعری را به یاد حاج قاسم سلیمانی که او را سرباز روزهای سخت نامید، قرائت کرد: «هرگز نرود مهر تو پاک از دل ما / گر نیست شود زیر زمین منزل ما؛ صد سال بیاید و بپوسد تن ما / باز هم بوی صفای تو دهد این گل ما».

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و درگذشت دکتر امینی فرد، ادامه داد: بنده افتخار داشتم روز گذشته به نیابت در ایرانشهر حوزه انتخابیه دکتر امینی‌فرد حضور داشته باشم و پیام تسلیت و تعزیت دکتر لاریجانی، دکتر نوبخت، همکاران و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان را به استحضار خانواده محترم ایشان برسانم، خداوند روحش را قرین اولیای الهی قرار دهد.

حفظ وحدت و همبستگی را باید سرلوحه تمامی کارهایمان قرار دهیم

وی تصریح کرد: در برهه‌ای از زمان قرار گرفته‌ایم که حفظ وحدت و همبستگی را باید سرلوحه تمامی کارهایمان قرار دهیم، بنده حضور اعضای شورای نگهبان در مجلس به ویژه آیت الله جنتی را گرامی می دارم که با حضورشان دلگرمی برای خادمان به ملت فراهم کردند.

شیویاری با بیان اینکه این آخرین نطق وی در صحن مجلس شورای اسلامی است، اظهار کرد: بنده مسائلی را در قالب نطق و تذکر بیان کرده بودم، اما اگر اجازه بدهید در مورد سردار سلیمانی این جمله را بگویم که سردار عزیز، همرزمان عزیز این سردار، شهد شیرین شهادت گوارای وجودتان. من ناقابل به غیر از این جمله نمی‌توانم جمله دیگری را بر زبان بیاورم.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و دیگر بزرگان در مورد ایشان فرمایشاتی  داشتند که انشالله در مورد ایشان مدنظر مردم قرار خواهد گرفت تا به حول و قوه الهی انتقامی سخت در خور شان دشمنان اعمال شود.

قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه از افتخارات مجلس ششم است

شیویاری عنوان کرد: در دوره دهم مجلس شورای اسلامی مصوبات خوبی داشتیم، اما شاید بضاعت مجلس این بود با توجه به تحریم ها و مسائلی که در منطقه و کل جهان داشتیم که مطمئنا برخی موارد متاثر از آنها است، انصافا اقدامات اساسی انجام شد که نماد آن تنظیم و تصویب قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه بود که افتخاری برای این نظام است که امیدوارم دولتمردان با جدیت و همت ویژه در راستای عمل به این احکام و احکام بالا دستی بیش از پیش همت دارند.

وی خطاب به مردم حوزه انتخابیه‌اش، افزود: مردم ولایتمدار میانه که مهربانانه به ویژه در این ایام ولایت مداری خود را به این نظام به جهانیان نشان دادید، بنده در پیشگاه خداوند متعال و در محضر شما همکاران نماینده سوگند یاد می کنم که امانتداری برای مردم خود بودم و صادقانه و در حد توان در راستای انجام وظایف محول شده کوشش کردم و خدا را شاهد می‌گیرم جز به رضای او و صلاح مردم نیاندیشیدم و پیمان خود را فدای منفعت شخصی و گروهی نکردم، ولی عذرخواهم از اینکه توانم در این حد بود و شاید انتظارات به حق مردم عزیزم را نتوانستم برآورده کنم چرا که شاید حدود اختیارات و توانم در این مورد کافی نبود.

شیویاری بیان کرد: اما در حوزه انتخابیه بنده چون عضو کمیسیون بهداشت و درمان میانه بودم و مردم انتظار دارند کارهایی که انجام داده‌ام به دلیل شائبه‌هایی که ایجاد شده بدون واسطه اعلام کنم به عنوان عضوی از کمیسیون بهداشت و درمان برای ارتقای سلامت جامعه به ویژه این شهر تلاش‌هایی کرده‌ام. خدا را شاهد می‌گیرم برای حصول این مسائل، رفع این مشکلات، مسئولان ارشد وزارتخانه‌ها، استانی، شهرستانی و هر فردی که مربوط به این مسائل بودند همواره همگام و همراه بنده بودند و کمک های اساسی کردند.

استقرار اولین اورژانس هوایی آذربایجان در شهرستان میانه

وی افزود: در محضر شما اعلام می کنم نمایندگان سابق شهرستان میانه نیز تا جایی که توانسته بودند برای شهر کمک کردند، دست همه آنها را می بوسم. در حوزه بهداشت و درمان، استقرار اولین اورژانس هوایی آذربایجان در شهرستان میانه با افتخار برای شهرستان‌های همجوار هم خدمات ارائه می‌دهد، روزی نیست که عملیاتی برای نجات جان عزیزی انجام ندهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: آخرین مدل ام آر آی را در میانه آوردیم، دست آقای دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر وقت، آقای دکتر کولیوند و سایر مسئولان را می بوسم که برای تحقق این امر عنایت خاصی داشتند، این بخش در شرایط کنونی در میانه فعال شده است و خدمات می دهد.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: به این دلیل که شائبه ایجاد نشود و تبلیغاتی به اسم اینجانب نباشد فعلا برای افتتاح این مرکز با حضور دکتر نمکی هیچ اقدام خاصی انجام ندادم تا در زمان خود انجام شود.

وی افزود: بیمارستان 111 تخت خوابی میانه که در ایجاد آن نقش داشتم، کما اینکه در برهه ای از زمان رئیس بهداری این شهرستان بودم و کمک هایی که انجام دادم، پیگیری های مستمر خوشبختانه به ثمر رسید و سال 95 با حضور آقای دکتر قاضی زاده هاشمی به بهره برداری رسید و در شرایط کنونی به مردم خدمات ارائه می دهد هر چند کم و کاستی هایی دارد که به حول و قوه الهی اگر توفیق شد انجام می‌دهد در غیر این صورت سایر افراد پیگیری می شوند تا مشکلات رفع شود.

ایجاد اولین کلینیک شبانه‌روزی تامین اجتماعی در استان آذربایجان شرقی

شیویاری تاکید کرد: اولین کلینیک شبانه روزی تامین اجتماعی در استان در زمان مرحوم آقای دکتر نوربخش مصوب شد که در شرایط کنونی به ویژه به کارگران خدمات ارائه می دهد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه‌ام روزی نیست که در جاده‌ها تعدادی از همشهریانم جان خود را از دست ندهند خطاب به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، افزود: راه‌های اقصی نقاط ایران اسلامی مشکل دارند شما را به ولای علی(ع) قسم مسئولیت پذیرفتید بنابراین باید این مشکلات را حل کنید.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما در زمینه برق، آب و گاز هم با مشکل مواجه هستیم، میانه بزرگترین شهرستان این استان با محرومیت‌های ویژه است، در مورد اشتغالزایی کمکمان کنید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.