| کد خبر: 199634 |

◄ اعلام آمادگی مجلس برای حمایت از انجمن خیرین راه و ترابری

در روزهایی که امکان استفاده از منابع حاصل از صادرات نفت برای تخصیص پروژه‌های عمرانی وجود ندارد باید خیرین برای کمک به محرومان وارد این حوزه شوند.

تین نیوز

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامیبرای حمایت از انجمن خیرین راه و ترابری آمادگی دارد و اگر نیاز به تصویب قانون در این زمینه باشد برای مصوب شدن آن با این انجمن همکاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، سیدحسین نقوی حسینی در همایش انجمن خیرین راه‌ها عنوان کرد: در روزهایی که امکان استفاده از منابع حاصل از صادرات نفت برای تخصیص پروژه‌های عمرانی وجود ندارد باید خیرین برای کمک به محرومان وارد این حوزه شوند.

بیشتر بخوانید: نگران تصادفات رانندگی هستیم/احداث 2هزار کیلومتر راه روستایی تا پیش از نوروز 99

او اضافه کرد: اکنون با محدودیت منابع روبرو هستیم و صادرات نفت ما به زیر ۳۰۰ هزار بشکه رسیده است و امکان تبادلات بانکی نداریم از همین رو در چنین وضعیتی همه باید به کمک هم بیاییم و بخشی از مشکلات مردم را برطرف کنیم.

نقوی حسینی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد از انجمن خیرین راه و ترابری حمایت کرده و اگر نیاز به تصویب قانون در این زمینه باشد برای مصوب شدن آن با این انجمن همکاری کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان این‌که در بخش عمرانی مشکلات‌ استان تهران نسبت به دیگر استان‌ها کمتر است، افزود: باز هم مشکلاتی باقی مانده که ورود خیرین مثمر ثمر است این در حالی است که ما پیش از این تعدادی پروژه در این حوزه به‌ وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد دادیم اما به نتیجه نرسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.