| کد خبر: 178205 |

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

اولویت شهرستان کمیجان برای اتمام پروژه های راهسازی

اتمام پروژه های راهسازی شهرستان کمیجان اولویت این شهرستان است.

تین نیوز

نماینده مردم اراک، کمیجان وخنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر اتمام پروژه های راهسازی شهرستان کمیجان اولویت این شهرستان بوده و ضروری است پیگیری لازم در این زمینه صورت پذیرد.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از مهر، علی اکبر کریمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کمیجان اظهار کرد: مشکلات جاده ای و راهسازی شهرستان کمیجان به عنوان یک ضرورت نیاز است که با پیگیری های لازم رفع شود و در صورت امکان اعتبار ملی برای این مهم اختصاص یابد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس افزود: در رابطه با محور آقچه قلعه و مطالبات پیمانکار این پروژه رایزنی شده تا با پرداخت بخشی از مطالبات، تکمیل این پروژه امکان پذیر شود. اولویت دیگر شهرستان کمیجان تعریض محور آهنگران به کمیجان است که از ردیف بودجه ملی نتوانست بهره مند شود، اما پیگیر تخصیص اعتبار برای آن هستیم.

کریمی بیان کرد: پروژه های محورهای کلوان به راستگردان و مسیر امامزاده عباس-یاسبلاغ نیز از جمله پروژه هایی است که به منظور جلوگیری از حوادث جاده ای نیاز است هر چه زودتر تکمیل شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان ساخت: شهرستان کمیجان تعدادی واحد صنعتی دارد و همچنین تعدادی کارگاه های تولیدی که شاغلان این بخش ها تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، اما تامین اجتماعی در این شهرستان فعالیت و شعبه ای در حوزه درمان ندارد.

وی تصریح کرد: برمبنای پیگیری های انجام شده با سازمان تامین اجتماعی، با توجه به اینکه موضوع احداث بیمارستان تامین اجتماعی در این شهرستان به دلیل کم بودن جمعیت تحت پوشش موجود، امکان پذیر نیست، مقرر شده تامین اجتماعی با بیمارستان کمیجان، پزشکان متخصص و داروخانه ها قرارداد منعقد کند تا افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی به صورت رایگان از خدمات درمانی بهره مند شوند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس ادامه داد: در این زمینه نیاز است که پزشکان متخصص همراهی و همکاری داشته باشند و هماهنگی لازم با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان هم برای تحقق این امر انجام شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.