| کد خبر: 178054 |

◄ نشست ویژه کمیسیون عمران با حضور زنگنه و اسلامی

نشست ویژه کمیسیون عمران باهدف بررسی عملکرد دولت در تأمین و توزیع قیر رایگان طبق برنامه‌های پنج‌ساله برگزار می‌شود و دستگاه‌ها توضیحات خود را ارائه خواهند کرد.

تین نیوز

در نشست ویژه کمیسیون عمران مجلس بیژن نامدارزنگنه، وزیر نفت و محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی حضور خواهند داشت. صدیف بدری، سخنگوی کمیسیون عمران با اعلام این خبر افزود: این نشست باهدف بررسی عملکرد دولت در تأمین و توزیع قیر رایگان طبق برنامه‌های پنج‌ساله برگزار می‌شود و دستگاه‌ها توضیحات خود را ارائه خواهند کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، بدری افزود: این نشست فردا (سه‌شنبه 6 آذرماه) با حضور وزرای نفت و راه و شهرسازی، دادستان دیوان محاسبات و سازمان بازرسی و مسئولان سازمان‌های و نهادهای مرتبط برگزار می‌شود.

بدری تصریح کرد: در قانون بودجه سال 97 براین مسئله تأکید شده که به میزان سه هزارمیلیارد تومان و تناژ چهارمیلیون تن، قیر رایگان برای اجرای پروژه‌های عمرانی اختصاص داده شود، اما وزارت نفت ضمن تعلل در اجرای قانون، در شرایط کنونی قیر را به قیمت روز قیمت‌گذاری کرده است.

او ادامه داد: سال گذشته و در هنگام تصویب قانون بودجه سال 97، محصول قیر در هر تن حدود 800 هزارتومان بود؛ اما در شرایط کنونی هر تن قیر بیش از 4 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. حال مسئولان وزارت نفت به‌جای محاسبه قیر باقیمت قبلی، این محصول را برای توزیع رایگان آن به قیمت کنونی محاسبه می‌کنند.

بدری ادامه داد: مجلس معتقد است که در شرایط کنونی برای توزیع قیر رایگان، این محصول باید به قیمت سال گذشته قیمت‌گذاری و روند تأمین آن صورت گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.