| کد خبر: 162508 |

◄ وزارت نفت ملزم به تامین حواله‌قیر رایگان تا پایان سال است

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس از الزام وزارت نفت برای تأمین حواله‌های قیر رایگان امسال و سال‌های گذشته تا پیش از آغاز سال 97 خبر داد.

تین نیوز

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس از الزام وزارت نفت برای تأمین حواله‌های قیر رایگان امسال و سال‌های گذشته تا پیش از آغاز سال 97 خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز،شادمهر کاظم‌زاده گفت: مهم‌ترین درخواست نمایندگان عضو کمیسیون عمران مجلس از وزارت نفت تأمین معادل ۳ هزار میلیارد تومان قیر رایگان بوده است.

کاظم‌زاده گفت: قیر رایگان باید به وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، شهرداری‌ها، سازمان نوسازی مدارس و منابع طبیعی توزیع شود.

او با اشاره نقش تأمین قیر رایگان به‌عنوان موتور محرک برای اجرای  پروژه‌ها، تصریح کرد: وزارت نفت در سال‌های ۹۴، ۹۵ و ۹۶ قیر رایگان کافی برای مراکز یاد شده را فراهم نکرده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس در ادامه گفت: عدم تأمین قیر رایگان از سوی وزارت نفت استنکاف از مواد قانونی تلقی است و این وزارتخانه  پیش از ورود دیوان عالی محاسبات باید نسبت به اجرای قانون اقدام کند.

به گزارش خانه ملت، کاظم‌زاده در ادامه گفت: وزارت نفت در این جلسه متعهد شد که علاوه بر تأمین حواله‌های قیر رایگان در سال ۹۶ مانده حواله‌های سال‌های ۹۴ و ۹۵ را نیز حداکثر تا سال ۹۷ تأمین کند.

او تأکید کرد: طبق اظهارات مسئولان وزارت نفت بر اساس جدول هدفمندی یارانه‌ها هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان محقق شده است.

کاظم‌زاده گفت: وزارت نفت موظف است از منابع در اختیار نسبت به تأمین قیر اقدام کرده و در پایان سال نیز حساب‌های خود را با خزانه رفع‌ورجوع کند.

در جلسه کمیسیون عمران روز گذشته با حضور مسئولانی از وزارت نفت، سازمان بازرسی و دیوان محاسبات برای بررسی عملکرد وزارت نفت در تأمین و توزیع قیر رایگان برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.