| کد خبر: 177509 |

◄ عدم عزل شهردار مساوی است با معاونت در جرم

اگر شهردار تهران اصرار به ادامه حضور در ساختمان بهشت را داشته باشد شورای شهر شهردار می‌تواند علیه وی ادعای جرم کند. زیرا تسهیل یا ترغیب و یا همراهی با شهرداری که بازنشسته است به معنای معاونت در جرم است.

تین نیوز

جانشین معاون نظارت مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر شورای شهر، شهرداری که کار غیر قانونی بکند را عزل نکند؛ معاونت در جرم دارد

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، غلامرضا اسداللهی با اشاره به اینکه روز گذشته آخرین مهلت کار بازنشستگان بوده است، اظهار کرد: از 27 آبان‌‌ماه بر اساس قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان حضور مدیران بازنشسته اعم از شهردار و فرماندار و استاندار یا هر مدیر دیگری در مشاغل خود ممنوع است و کار آن‌ها جنبه قانونی نخواهد داشت.

وی افزود: از امروز حضور مدیران بازنشسته در ادارات طیق قانون با ممنوعیت همراه است. در جلسه‌ای که در مجلس برگزار شد بار دیگر موضوع مهلت بازنشستگان مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه بار دیگر طرح پیشنهادی، قانون مصوب و ابلاغ آن مورد بررسی قرار گرفت و بر تاریخ 26 آبان ماه برای ترک کار بازنشستگان صحه گذاشته شد.

اسداللهی با تاکید بر اینکه شهردار تهران نیز علیرغم بسیاری از تلاش‌ها مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان است و باید از سمت خود کناره‌گیری کند، افزود: اگر شهردار تهران اصرار به ادامه حضور در ساختمان بهشت را داشته باشد شورای شهر می‌تواند علیه وی ادعای جرم کند. زیرا تسهیل یا ترغیب و یا همراهی با شهرداری که بازنشسته است به معنای معاونت در جرم است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.