| کد خبر: 176166 |

◄ رفتن افشانی قطعی شد/ شهردار جدید تهران 25 آبان انتخاب می‌شود

اعضای شورای اسلامی شهر در صدد هستند تا روز 25 آبان‌ماه شهردار جدید اداره امور شهر را در دست بگیرد. با این کار تهران حتی یک روز هم بدون شهردار نخواهد بود.

تین نیوز

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از رد شدن تقاضا به منظور استفساریه قانون منع بکار گیری بازنشتسگان برای ادامه کار شهردار در مجلس خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مجید فراهانی با اشاره به اینکه نمایندگان مردم در مجلس  استفساریه را نپذیرفتند، اظهار کرد: با این تصمیم مجلس سیدمحمدعلی افشانی شهردار تهران حداکثر تا روز 24 آبان‌ماه مجاز به ادامه کار خود در سمت شهردار تهران هستند.

وی در ادامه سخنان خود به این نکته پرداخت که اعضای شورای شهر تهران در هفته جاری اقدام به انتخاب شهردار تهران خواهند کرد و گفت: اعضای شورای شهر درصدد هستند تا روز 25  آبان‌ماه شهردار جدید اداره امور شهر را در دست بگیرد. با این کار تهران حتی یک روز هم بدون شهردار نخواهد بود.

فراهانی با بیان اینکه از شهردار تهران تقاضا شده تا انتخاب شهردار جدید همچنان به کار خود ادامه دهد، افزود: مقرر است تا اعضای شورای شهر افردای را برای انتخاب شهرداری تهران به شورا معرفی کنند و از میان این تعداد افرادی که بالاترین رای و مناسب‌ترین برنامه را دارند برای انتخاب نهایی به صحن شورای شهر معرفی شوند.

به گفته وی، افراد معرفی شده باید در کمیسیون‌های مختلف شرکت کرده و نقطه نظرات خود را در خصوص اداره شهر اعلام کنند که پیش‌نویس برنامه توسعه سوم شهر تهران از روس برنامه‌ها خواهد بود. به این ترتیب انتخاب شهردار جدید صورت می‌گیرد.

فراهانی در پاسخ به این سوال که آیا گزینه‌ای به منظور جایگزینی افشانی مد نظر شورای شهر هست یا خیر و آیا ممکن است هاشمی جایگزین شهردار فعلی شود، پاسخی نداد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.