| کد خبر: 158811 |

◄ منابع شهرداری برای تکمیل «شهرآفتاب» کافی نیست

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران راهکار ساماندهی نمایشگاه‌های شهر تهران را، واگذاری این بخش به شهرداری تهران عنوان کرد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه  شورای شهر تهران راهکار ساماندهی نمایشگاه‌های شهر تهران را، واگذاری این بخش به شهرداری تهران عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مجید فراهانی اظهار کرد:  یک راهکار آن است که مجموعه نمایشگاه بین‌المللی تهران به شهردای تهران واگذار شده و در مقابل یک مجموعه یک‌پارچه ایجاد شود تا دولت و شهرداری در نمایشگاه شهر آفتاب با یکدیگر در این مورد مشارکت داشته باشند

وی با تاکید بر این مهم که، تعداد سالن‌های نمایشگاهی شهر آفتاب هنوز به اندازه‌ای که بتواند همه نمایشگاه‌های تهران را پاسخگو باشد، نیست، تصریح کرد: اما این نمایشگاه پتانسیل زیادی وجود دارد و این شهر می‌تواند یک مرکز نمایشگاهی بین‌المللی باشد.

فراهانی ابراز داشت: دورنمای تهران امکان ادامه فعالیت نمایشگاه بین‌المللی در سطح گسترده را به ما نمی‌دهد و لذا، باید پذیرفت که در آینده شهر آفتاب محور برگزاری نمایشگاه در این کلان‌شهر خواهد بود.

عضو شورای شهر تهران با بیان این مطلب که «تکمیل نمایشگاه شهر آفتاب تنها با استفاده از منابع مالی شهرداری ممکن نخواهد شد»، یادآور شد: به منظور ادامه ساخت و تکمیل این شهر نمایشگاهی باید ردیف بودجه‌ خاص در نظر گرفته شود.

به گزارش تین‌نیوز، یک دو سال گذشته بود که شهردار سابق شهر تهران، شهر نمایشگاهی آفتاب را افتتاح و اعلام کرد که از این پس دیگر نمایشگاهی  در خیابان سئول برگزار نخواهد شد اما، هم‌زمان با برگزار شدن نمایشگاه کتاب در این محل با کمترین بارش آب بده درو غرفه‌ها نفوذ کرده و باعث اختلال در نظم و ادامه روند نمایشگاه شد.

حال با گذشت مدت زمانی نه چندان طولانی، شهردار جدید تهران، سعی در راه‌اندازی نمایشگاه شهرآفتاب دارد اما، با کسری بودجه فاحشی که سوغات دوره گذشته مدیریت شهری است، به نظر می‌رسد برپائی نمایشگاه در این مجموعه به این زودی‌ها میسر نخواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.