| کد خبر: 161161 |

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

◄ همکاری مجلس با طرح‌های بازسازی بافت‌های ناکارآمد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نهمین اجلاس سراسری انبوه سازان کشور، از همکاری مجلس با طرح‌های مربوط به بازسازی بافت‌های ناکارآمد خبر داد.

تین نیوز

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نهمین اجلاس سراسری انبوه سازان کشور، از همکاری مجلس با طرح‌های مربوط به بازسازی بافت‌های ناکارآمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مسعود پزشکیان اظهار کرد: باید جسارت نه گفتن را در خود ایجاد کنیم زیرا بسیاری از مشکلات ما ناشی از نبود معلومات و ابراز نظر در زمینه‌هایی است که به آن علم کافی نداریم.

وی افزود: ما در تمامی جهات نیازمند یافتن راهکارهایی هستیم که باید با کار کارشناسی و تکیه بر تجربیات فرهیختگان به این نتیجه دست یابیم که چه باید کرد و به کجا باید رسید.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت همه جانبه مجلس از طرح‌های مدون و کارشناسی شده، گفت: بدون تکیه بر این مهم قطعا اختلافات افزایش خواهد یافت.

پزشکیان با بیان این‌که راهکار غلط راه را به بیراهه می‌کشاند، اظهار داشت: باید دانست کجا باید ورود کرد و کجا باید کنار کشید.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که به دنبال منافع خود هستیم با مشکلات کنونی مواجه خواهیم بود و تا زمانی که مشکلات را نپذیریم قواعد غلط ما را از رسیدن به اهداف باز خواهند داشت.

وی با تاکید براین نکته که باید ریشه‌یابی مشکلات با دقت نظر انجام شود، گفت: با داد و بیداد نمی‌شود به نتیجه رسید، غیر ممکن است در جامعه ما راهکاری برای مشکلات موجود وجود نداشته باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شهر و جاده‌های ما به شدت دچار بی‌نظمی هستند و تردد در آنها موجب ناراحتی است، باید پاسخگو بود و با روش‌های غلط بر یک موضوع تکیه نکرد.

پزشکیان تاکید کرد: نمایندگان مردم از صنوفی که قواعد کارشناسی و مدونی را در تمامی امور از جمله نوسازی بافت‌های فرسوده به مجلس ارائه کنند حمایت خواهند کرد.

به گفته وی،  قواعد باید برد-برد-برد باشند تا دولت هوای انبوسازان، انبوسازان هوای دولت و دولت و انبوه سازان هوای مردم را داشته باشند و در این راه قطعا مجلس از این قبیل طرح‌ها حمایت خواهد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.