| کد خبر: 142718 |

وزرا در این دوره خیلی نیاز به برنامه ندارند!

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس گفت وزرا در این دوره خیلی نیاز به برنامه ندارند چراکه قانون برنامه ششم توسعه وجود دارد.

تین نیوز

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس گفت وزرا در این دوره خیلی نیاز به برنامه ندارند چراکه قانون برنامه ششم توسعه وجود دارد.

قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس در جلسه علنی صبح روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی و در موافقت با کلیات برنامه ها و خط مشی کابینه پیشنهادی دوازدهم، اظهار داشت: به عنوان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گلایه دارم که چرا در این دوره از میان این همه مدیران دانشگاهی فردی برای وزارت علوم معرفی نشده است.

وی در ادامه به بیان دیدگاه ها و دلایل خد درباره موافقت با کابینه پرداخت و در پاسخ به مخالفان کابینه که از برنامه نداشتن آن سخن می گفتند، تصریح کرد: وزرا در این دوره خیلی نیاز به برنامه ندارند! چراکه چند ماه قبل قانون برنامه ششم توسعه تصویب شد و هر وزیری که بیاید باید مبنایش قانون برنامه ششم توسعه باشد.

وی ادامه داد: طبق نظر معاونت نظارت مجلس تمام برنامه های وزرای پیشنهادی هیچ گونه مغایرتی با برنامه ها و اسناد بالادستی ندارد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس مجلس دغدغه مردم بیکاری و معیشت است و دولت اولویت اصلی اش را رشد اقتصادی فراگیر و ضد فقر قرار داده است.

وی افزود: این بار انسجام فکری بین دولت بیشتر است و هماهنگی نسبی بیشتری میان وزرای معرفی شده وجود دارد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.