| کد خبر: 269571 |

مشکلات اتوبان شیراز اصفهان برای نوروز برطرف شود

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس از احصای مشکلات آزادراه شیراز-اصفهان برای نوروز در ستاد خدمات سفر استان خبر داد

تین نیوز

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس از احصای مشکلات آزادراه شیراز-اصفهان برای نوروز در ستاد خدمات سفر استان خبر داد و گفت: با اخذ تدابیر مناسب این مشکلات باید به زودی برطرف شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، محمد فرخ زاده در جلسه ستاد خدمات سفر استان، نامناسب بودن تابلوهای راهنمای مسیر در آزادراه شیراز-اصفهان، کمبود مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی ثابت و موقت، فقدان امکانات مربوط به مدیریت بحران در مناطق سردسیر همچون مخازن نمک و ماسه در مناطق برف گیر و دارای برودت هوا، دسترسی نداشتن مناسب به شبکه تلفن همراه و اینترنت در طول مسیر و نبود جایگاه مناسب برای پلیس آزادراه را از جمله مشکلات آزادراه شیراز-اصفهان دانست.

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل زیرساخت ها برای تأمین امنیت مسافران به خصوص از ساعت هشت شب تا هشت صبح در این بزرگراه از اداره کل راه وشهرسازی درخواست کرد هرچه سریع تر جلسه ویژه آزادراه با محوریت شرکت آزادراه ها، اپراتورهای تلفن همراه، پلیس راه و امنیت برگزار و نیازمندی های این محور به صورت عملی و نه در قالب صورت جلسه و بوروکراسی اداری احصا و مرتفع شود.

جانشین استاندار فارس در ستاد خدمات سفر با اشاره به استقرار پایگاه موقت اورژانس در آزادراه شیراز اصفهان، کمبود دوربین های پایش تصویری و کنترل سرعت در طول مسیر را همچنان یکی دیگر از معضلات این آزادراه برشمرد و اضافه کرد: مشکلات عمرانی ناشی از نقص فنی در اجرای برخی نقاط و جاری شدن چشمه های خودجوش و یخ زدگی در زمان بارندگی و برودت هوا و به تبع آن یخ زدگی معابر و امکان بروز تصادفات زنجیره ای باید به سرعت مرتفع شود.

فرخ زاده خاطرنشان کرد: افزایش جایگاه های سوخت، امکانات ایمنی و مناسب برای مدیریت بحران و استقرار ایستگاه های امداد و نجات از موارد مهم در بالا بردن کیفیت سفر برای میهمانان و هم استانی ها است.

وی ترافیک شهرک گویم را معضل جدی در مسیر آزادراه دانست و از مصوبه این ستاد برای آماده سازی و تعریض مسیر جنوب از سمت گویم به شهرک گلستان به منظور تسهیل در رفت وآمد توسط شهرداری شیراز و کنترل ترافیک توسط پلیس راهور خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.