بازدید سایت : ۸۵۸۰۱

آسیب دیدگی اتوبان شیراز اصفهان به دلیل ورود کامیون ها

ورود تریلی ها، کامیون ها و خودروهای سنگین به این آزادراه به رغم ممنوعیت تردد از معضلات کنونی آزاد راه شیراز اصفهان است.

تین نیوز |

مدیرکل دیوان محاسبات استان فارس در بازدید از آزاد راه شیراز اصفهان بر تکمیل نواقص این آزادراه تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جواد قناعتی سوم آذر در بازدید از اتوبان شیراز اصفهان ورود تریلی ها، کامیون ها و خودروهای سنگین به این آزادراه به رغم ممنوعیت تردد را از معضلات کنونی آزاد راه شیراز اصفهان دانست و گفت: تردد دراز مدت این خودرها به مسیر آزادراه آسیب وارد می کند که باید با استقرار پلیس راه کنترل شود.

مدیر کل دیوان محاسبات استان فارس با تاکید برتامین ایمنی مردم و ایجاد مسیری امن در طول آزاد راه، اظهار کرد: نبود روشنایی کافی در طول مسیر، استقرار نیافتن ایستگاه های عوارضی در آزادراه، مطلوب نبودن آنتن دهی تلفن همراه در حدود ۷۰ درصد مسیر آزادراه باید به سرعت برطرف شود و تکمیل قطعه ۷ این آزادراه که تخلیه بار ترافیکی را از سمت گویم به شیراز دارد در سریع ترین زمان ممکن به سرانجام برسد.

مدیرکل دیوان محاسبات فارس ضمن تشکر از زحمات تمامی دست اندرکاران این پروژه که نقش ماندگاری را برای استان رقم زدند، تاکید کرد: با تکمیل نواقص این پروژه، شیرینی بهره مندی از این آزادراه در کام مردم استان و کشور دوچندان خواهد شد.

لازم به ذکر است آزادراه شیراز اصفهان طولانی ترین آزادراه کشور است که از حوزه های استحفاظی شهرستان های بیضا، مرودشت، اقلید و آباده گذر کرده و زیر بار ترافیکی رفته است. هم چنین این آزاد راه طول مسیر را نسبت به جاده فعلی بزرگراه ۱۳۴ کیلومتر کمتر کرده و باعث شده زمان سفر حداقل دو ساعت کاهش پیدا کند و هم چنین صرفه جویی ۱۰۰ میلیون لیتری سوخت را در سال به همراه داشته باشد.

شهرستان های مسیر آزادراه در فصل زمستان و سرما معمولا دارای بارش به شکل برف هستند و راهداری زمستانی را تجربه می کنند. خصوصا در محدوده شهرستان های آباده و اقلید که عمده بارش ها به صورت برف است که چنانچه عملیات راهداری زمستانی با افراد با تجربه و ماشین آلات به روز و کافی انجام نشود انسداد مسیر دور از انتظار نخواهد بود.

در این بازدید که با هدف بررسی آخرین وضعیت آزادراه و کمک به برطرف کردن مشکلات موجود در بهره برداری از این پروژه ملی برگزار شد، مواردی از جمله نیاز به کنترل سرعت خودروها با استفاده از دوربین های مربوطه، تکمیل هر چه سریع تر این آزاد راه با توجه به نزدیک بودن فصل سرما و برف گیر بودن قطعه یک آزاد راه از سمت ایزدخواست و اقلید و لزوم توجه جدی به نکات ایمنی برای حفظ سلامت هموطنان و همچنین لزوم تسریع در تکمیل نواقص موجود با توجه به اینکه با فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز بار ترافیکی زیادی بر روی این آزادراه قرار خواهد گرفت، از سوی مدیرکل دیوان مورد تاکید قرار گرفت.

توجه به تامین امکانات رفاهی در طول مسیر آزاد راه از جمله احداث مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی، جایگاه های سوخت و راهدارخانه از دیگر مواردی بود که در این بازدید مطرح شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • پیمان عزیزی پاسخ

    هر راهی که برای ماشین سنگینه دولت ول کرده پر از چاله چوله دست انداز و....مسئولین محترم اقتصاد کشور به لطف و سایه همین راننده ها و ماشینا داره میچرخه نه سواری های تک سرنشین

    • راننده کامیون

      تمام امور زندگی مردم و کل کشور روی دوش راننده کامیون هست و اگه یک هفته کل کامیونها خاموش باشند مملکت فلج میشود
      عوض اینکه برای ایمنی و رفاه حال کامیونها و رانندگان انها تلاش کنید همه جا به راننده کامیون بی عدالتی میشه
      جاده ها و قسمت سواری رو ترمیم و قسمت کامیون رو بحال خود رها شده درحالی که سواری نرمتر و ازچاله ها و دست انداز راحت عبور میکند ولی کامیون با این وزن سنگین مجبور است سرعتش راکاهش دهدو دوباره سرعتش زیاد کند و سوخت بیشتر بسوزاند
      توی ایست بازرسی ها اتوبوس و سواری ها که میتوانن توقف کنند را زودتر بازرسی و کامیون که بارش را باید به موقع برساند یکساعت توی پارکینگ معطل و اذیت میکنند و در اخر با صاحب بار گلاویز و کرایه پایمال میشود
      آزادراهای شمال ورود کامیون ممنوع و باید راه قدیم و طولانی و خراب را بروند
      توی جاده ها هم وقتی به چاله میرسیم و میخواهیم از سمت چپ که سالمتر است از چاله رد شویم سواریها تحمل دودقیقه یواشتر و پشت کامیون رفتن را ندارند و با بوق و چراغ و فحش با کامیون برخورد میکنند
      دولت و مسئولین که بفکر ما راننده ها نیستن خواهشا سواریها مارا اذیت نکنید و مدارا کنید و یکم تحمل کنید کامیونها خودشان حواسشان بشما هست و بعد از چاله ها به سمت راست میروند بخدا ما برای شما جنس و کالا و مواد غذایی جابجا میکنیم

    • ناشناس

      عزیز کامیونها اگه خطی که سواریها تردد میکنن رد بشن همون خطی که سالم هست رو هم خراب میکنن

  • ناشناس پاسخ

    باید تعطیلش کنن جاده ای که نتونه هفتاد تن رو دوام بیاره 😂😂😂

    • ناشناس

      از بس تو همه چی دزدی می کنند کلی پول میگیرن ولی کار درست تحویل نمیدن ظاهر را درست می کنن

  • ناشناس پاسخ

    ای بابا شما با این دو یالی هرسال اضافه می کنید پول اب وبرق وگاز با ی پول نان خالی بیشتر نمیشه حالا ما بیچاره ها چگونه زندگی کنیم خدایا بنده ات اسیر دست کسی نکن

  • هان پاسخ

    با این فرمون در زمستان مسیر بسته پیشه. خدایی چی و چرا افتتاح کردی؟! هیچی نداره .

  • حسین پاسخ

    این چه حرفیه برعکس همه دنیایم ما انگار خراب کاری و اصل موضوع ول کردی جاده ی یع ماه باز شده میگی آسیب دیدن وقتی دزدی توی کار باشع بیشتر از این انتظار نمیره همه اقتصاد دنیا دارن راننده کامیون ها انجام میدن و میچرخونن همه دنیا دارن همه جور حمایتی از این شغل میکنن جز کشور ما بجا اینکه جاده برا بیشتر رونق گرفتن کسب کار درست کنن میگن کامیون ممنوع

  • زاگرس پاسخ

    جاده ای که مجموع بار و کامیون بین42تا44تن رو تحمل کنه و شده اولش چاله چوله؟!!!زیرسازی نداره

  • عمر پاسخ

    واقعا ،اتوبان حیف هست!! نباید کامیون تردد کنه؟

    • محمد امین

      اتوبان آزادراه ساخته شده برای ماشین سنگین چرخه مملکت از ماشین سنگین داره می چرخه

    • ناشناس

      باالاغ بریم خوبه

    • mohamad

      عجب

    • ناشناس

      چرخ اقتصاد مملکت رو دوش راننده زحمت کش ماشین سنگینه ولی اونوقت چند تا بی سواد بی فرهنگ تصمیم غلط می‌گیرند، واقعا منصفانه نیست

    • ناشناس

      خخخخخ خیلی حرفت جالب بود باید تو کتاب کینس نوشت یک ساعت تریلی ها نباشن تو میمری از کشنگی اون موقع دلت به حال اتوبان میسوزه چه مردم بی سواد و بی فرهنگی داریم

    • ناشناس

      جاده رو ساختن برا پراید حتما کمتر دزدی بکنید تا آزاد راهتون خراب نشه چه ربطی به کامیون ها داره جاده ای که هنوز افتتاح نشده خراب بشه همون بهتر که خراب بشه با این دزدی هایی که میکنید خوب همین کامیون ها این جاده هارو ساختن چرا تز میدی مهندس اگر همین کامیون ها نباشن مملکت فلج میشه یه مشت آدم بی سواد تز میدن فقط هرچی میخوری میپوشی اون بنزینی میزنی همه چیز از بزرگترین تا کوچکترین وسیله رو همین کامیون ها میارن اون موقع تصمیم میگیری راه رو ممنوع کنی برا کامیون ها بابا برو تو کشورها اورپایی یاد بگیرین اتوبان درست کنید من خودم راننده ترانزیتم دو دستگاه تریلی دارم جاده های اروپا کجا جاده ها شما کجا یه مشت جاده داغون که خاکی بغل جاده بری شرف داره بابا خودتونو جمع کنید ایقدر دزدی نکنید چه ربطی به کامیون ها داره

  • سارا پاسخ

    اصلا این جاده رو نباید می ساختند یا همون جاده قدیم رو عریض تر می کردن بهتر بود

    • ناشناس

      فقط خرج تراشی برای دزدی بیشتر

  • ناشناس پاسخ

    بزرگراه برای عبور دوچرخه ساختند نه کامیون

  • هههههه پاسخ

    آقای راننده کامیونی که سنگ از چرخت ول میشه توی شیشه ماشین مردم میشکنه بعدشم دو قورت و نیمتم باقی هست و خسارتم نمیدی این جاده مال شما نیست فقط سواری باید تردد کنه

    • ناشناس

      راننده سواری باید فاصله اش را حفظ کنه تا سنگ ب شیشه اش نخوره. ممکن بخاطر چاله های جاده بجای سنگ لاستیک بترکه و با خودروی شما برخورد کنه

    • محمد

      آقایی که میگی جاده مال راننده ماشین سنگین نیست پس مال نه نه آت هست، قانون هست پشت ماشین سنگین نیا تو که راننده نیستی، برو .... بزار کنار جاده

    • حسن

      آقای راننده سواری ۷۰درصد عوارض جادها را کامیونها میدن وفقط ۲۰ درصد تردد دارند

    • ناشناس

      یه تحقیق در خصوص عدم رعایت فاصله طولی انجام بده بعد بیا بحرف ،هنوز آیین نامه راننده گی رو بلد نیستی پس لطفاً سکوت کن

    • سعید

      شما فاصلتو رعایت کن نیا پشت ماشین سنگین نور بالا کن

    • جابر

      تو که راننده نیستی و قانون رانندگی بلد نیستی و هنوز فرق بین نور بالا و پایین نمیفهمی و فکر میکنی جاده رو توی قباله ننت نوشتن مال خودته

    • ناشناس

      تو شعور و سواد و فرهنگ رانندگی نداری ،اول قواعد رانندگی یاد بگیر بعد نظر بده

    • ناشناس

      افت قیمت یادت نره معلومه از کدوم جنسی

    • حسین

      نه جاده مال تویه اگر این تریلی ها نباشن تو میمری از کشنگی چرا تز میدی خوب ایقدر پشت سر تریلی نیا بعدش سنگ از زیر لاستیک سواری هم در میره چرا تز الکی میدی

  • ناشناس پاسخ

    سایت ها همش شده تبلیغات نمیشه یه چیزی نگاه کنی

  • مهدی پاسخ

    اینم جاده سازی ایران ازبه بی کیفیت کار کردن هنوز هیچی نشده جاله جوله شده

  • کامی پاسخ

    بخدا من برای این جاده پول بستم یک ریال بهم ندادن

  • ناشناس پاسخ

    تازه افتتاح شده ببین تو بارندگی چی بشه

  • ..... پاسخ

    برید بابا خودتونو مسخره کردید با این آزاد راتون بیست ساله ملتو الاف کردین که به جای آزاد راه بلپار بهمون تحویل بدین!

  • ناشناس پاسخ

    واقعا اگه جاده درست وطبق اصول بین‌الملل ساخته بشه نباید توی یه مدت کوتاه دچار آسیب دیدگی بشه. قطر این آسفالتها نهایتا ۵ سانتی متر هست

  • sunmartin پاسخ

    راننده تریلی و کامیون فقط منتظرن ی سواری ببینن سریع میپچن جلوی اون و سبقت میگیرن همشون توی لاین سرعت حرکت می‌کنند هیچکدام به قواعد و اصول انسانی و ترافیکی اعتقاد ندارند اکثرا خودرو ها دودزا و اگه کنارشون یا پشتشون گیر کنی سنگ پرتاب می‌کنند
    شیشه کاپوت و بدنه ماشین نابود می‌کنند باید مسیر کامیون و تریلی جدا و سواری جدا یشه امیدوارم تمهیداتی اندیشه بشه که ورود کامیون ها و تریلی ها به مسیرهای سوتریدممنوع و با جرایم سنگین همراه بشه راننده ماشین سنگین به قوانین احترام بزار دست روی دیت زیاده

    • شیرازی

      حتما بشین تا این دولت با تدبیر و درایت تمهیدات ببینه براتون 😄

    • ناشناس

      شما اول باید فرهنگ شعور و قوانین رانندگی یاد بگیری و بعد نظر بدی.

    • ناشناس

      هنوز تو کشورها اورپایی ایجوری نیست که ما همیشه داریم میریم ترانزیت هستین اون موقع تو تواقع داری تو ایران دزد مسیر کامیون ها جدا باشه بعدشم شما فرهنگ رانندگی رو یاد بگیر بعد تز بده اگر همین کامیون ها نباشن تو میمری از کشنگی الان کدوم کامیون ها دود می‌کنند همه اروپایی شدن تو به تریلی زیاد نزدیک نشو با اون لگنت تا سنگ به لگنت نخوره بعدشم جاده ارث بابات نیست که تو قانون برا کامیون ها تعیین تکلیف میکنی

  • ناشناس پاسخ

    فقط خدا به دادمون برسه هرروز یه خبر هرروزهم بدتر از روز قبل،خدامیدونه تواین مملکت جز برا سود و منفعت رئیس و وزیرکاری نمیشه و نخواهد شد دنبال یه بودجه کلان دیگه برا رفع مشکل!!!! یکی نیست به اینا بگه مگه این پروژه ها اول کارشناسی نمیشن که تازه آقایون بعد کار متوجه میشن و آستين بالا میزنن

  • مهدی پاسخ

    ۱۲ سال کار کردن تا به اینجا برسند بعد از یک ماه افتتاح کردن دزدی پیمان کاران را گردن کامیون بندازین بنده فردای روز افتتاح از مسیر عبور کردم بسیار از جاهای اتوبان سطح صاف نداشت مشخص بود که دوام ندارد

  • ازاد پاسخ

    با سلام وعرض ادب درمورد بزرگراه یا از راه این. هست که آزاد راه باید از 4 باند تا 12 باند باشه نه دوباند و این آزاد راه با جاده کشور چه فرقی داره اینم جاده پر خطر که اصلا نمیشه روش حساب کرد. یا دزد میزنه یا ماشین در باند ی که ما داریم میریم روبروم میاد اونوقت ساز و دهل میزنن آزاد راه افتتاح شد. البته رئیس جمهورش ....

    • خسته نباشید

      بازهم خسته نباشید .چی بگم که ناگفتنم بهتر. یکم از خدایی که ساختید بترسید

  • ناشناس پاسخ

    پس چرا افتتاح شد
    بایست کامل میشد (پمپ بنزین، آنتن دهی، امنیت، امکانات بین جاده ای، راهداری، ترافیک ورودی شیراز، تکمیل مسیر از سمت جاده شیراز مرودشت، و......)
    چه عجله ای بود

  • مهدی پاسخ

    ملت شریف ایران دقت کردین؟؟؟!!!! تو کامنتها یه تشکر هم از ساختن این اتوبان نیست.راننده سنگ خودشو به سینه میزنه وشخصی هم همینطور.برید یه نگاه به کشورهای همسایه بزنید ببینید چه وضعیه.میدونید تو افغانستان مردم فقط روزی یه وعده اونم نان خالی سق میزنند.توی اروپا وآمریکا باید سه جا کارکنی تا بتونی زندگی کنی اونم زن وشوهر.بخدا اینهمه طلبکاری دیگه نوبره.هرایرانی همه ایرانو فقط وفقط سهم خودش میدونه!!!!!

    • ناشناس

      چرا خود را باکشور‌افغانستان مقایسه میکنید‌چرا باژاپن وکشور‌های عربی واروپامقایسه نمیکنین..

    • مهدی

      اتفاقا منم از آمریکا واروپا هم اسم اوردم.منتها آیا واقعا یک ایرانی مثل یک آمریکایی یا اهل اتحادیه اروپا یا ژاپن کار میکنه؟فرهنگمون شده که همه چی رو گردن دیگران میندازیم.انتظاز داریم دولت تو بشقاب بذاره دو دستی بذاره خدمتمون.

    • اشنا

      دقیقا گل گفتی خدا خیرت بده
      ادم باید بصیرت داشته باشه

    • واقع بین

      اره خودمون راباافغانستان وگینه و..مقایسه کن یه زمانی خودمون راباسوییس وبلژیک وایتالیا وانگلیس وامریکا مقایسه میکردیم هرموقع جوابی ندارین باکشورهای بحرانزده مقایسه میکنید این امارات وقطر و..عمرکشورشون به اندازه انقلاب ماست ببینید الان چه طورین بااونامقایسه کن که ظرف ۴۰سال به کجارسیدن چراخودمون روبه نادانی میزنیم ومردم راهم نادان فرض میکنیم

    • ناشناس

      بابا اینها به فکرشون نرسیده که جاده قدیم شیراز اصفهان یک فرعی ازسمت راست برای شهر صدرا درست کنند که هیچ دردسری نداره بایدبیایی جلوی دانشگاه کشاورزی بااون وضع واون خطرات اززیر یک پل که به اثارباستانی شبیه هست وباسلام وصلوات بایدبرگردی که هرعقل سلیمی میگه چرااین کارروتکردندبعدانتظاردارین پروژه های بزرگ بدون ایراد باشن

  • ناشناس پاسخ

    هالیه

  • ناشناس پاسخ

    من همین امروز از این آزاد راه به اصفهان اومدم. خدایی خییلی خوب بود درسته بی اشکال نیست ولی همینقددشم عالیه اشکالاشم یواش یواش میگیرین انشالله.۲۰ سال راه قبلیو رفتیم و اومدیم خسته شدیم امروز با خیال راحت با سرعت ۱۲۰راحت ۲ساعتم مسیرش کمتر بود.عالی و خدا قوت به سازندگان

  • ناشناس پاسخ

    سلام خیلی جای تاسف داره که اسمشو گذاشتند آزاد راه بعدم دلیل اصلی که میگن کامیون تردد نکنه به خاطر زیرسازی ومصالح افتضایی است که بکار بردند درطول مسیر پلهایی که ساختند خیلی دوام بیاره سه سال البته اگر پراید بار تردد کنه شاید ده سال

  • تدبیر پاسخ

    تا زمانی که وزن، پیمایش جای کنترل وزنی کامیونها در پرداختهاست انتظار بیشتر از این نداشته باشید

  • رنجبر پاسخ

    این افتتاحیه نمادین بود برای تبلیغ دولت و جای گریه دارد که هزینه‌های انجام شده هنوز به نتیجه نرسیده و جان انسانها را تهدید میکند مسئولان فقط دستور صادر میکنند،شما که از نواقص اطلاع داشتید چرا بدروغ افتتاحیه زدید،یا اینکه پیمانکار دروغ گفته و اعتماد ملی را خدشه دار کرده،باید مسئولین را جوابگو کرد،

  • ناشناس پاسخ

    خدا شکر شما ما رانندگان کامیون دارید وگرنه خون دماغ می شدید
    اخه جاده میسازن برای تردد انواع کامیون
    یکم وجدان داشته باشید بگید از کار میدزدیم اشکال نداره مردم پوستشون کلفت شده
    اخه بی وجدانا همین جاده ما درست میکنیم میدونیم چه دزدی تو کار می کنید
    لا اقل بندازید گردن امریکا شما که بلدید

  • ناشناس پاسخ

    با توجه به عدم ورودی مناسب در شهر شیراز این بزرگراه الان نمی بایست افتتاح می شد . جاده بیضا و سپیدان به لحاظ وجود باغ شهری های فراوان خود تحمل این ترافیک را نداشت که ترافیک بزرگراه هم به آن اضاف شد . این یک‌ فاجعه است و متاسفانه هر روز شاهد تصادف های فراوان از روستای تنگ خیاره بیضا تا ورودی بزرگراه از جاده سپیدان هستیم

  • kamran پاسخ

    کامیون چیکار کرده که این همه باهاش مشکل دارین.اگه یک روز کامیون نباشه کشور میخوابه.

  • حسین پاسخ

    آره دو ماه نیست افتتاح شده بخاطر کامیون و وماشین سنگین نیست بخاطر دزدی از بودجه بوده کمبود هزینه و خرج نکردن و پر کردن جیب هاشون .مردم که احمق نیستند.تین نیوز

  • ناشناس پاسخ

    خرابی راه ربطی به کامیونها نداره بیشتر بخاطره کم کاری سازندگان هست
    وگرنه مگر چندوقته این جاده افتتاح شده که ب۷اد خراب بشه

  • جهانشیر پاسخ

    آزبست زیرسازیش محکم وقیرواسفالت خوب میرزندخراب میشه چرانمیگیدداخلش دزدی کردن که به این زودی اسفالتش خراب شده واقعاازکارکردنتون خجالت بکشید

  • محمد پاسخ

    من برای اولین بار از این جاده معمولی اومدم شیراز .جاده خوب ساخته نشده .درسته که مسیر کوتاهتر شده ولی اصلا برای مسافرت باخانواده فعلا مناسب نیست .۱۲ سال کوتاهی کردید یکی دوسال دیگه هم کارها را تکمیل می‌کردید ومثل بچه آدم این جاده را .تاکید میکنم جاده را افتتاح میکردید

  • حامد پاسخ

    عبور کامیون باعث آسیب شده یا دزدی و سهل انگاری پیمانکار و مجری طرح؟
    آزاد راه یا پراید راه

  • میثم پاسخ

    با سلام جدا سازی جاده ماشین سنگین با سواری کار بسیار خوبی هست در صورتی که جاده ماشین سنگین رو به حال خود رها نکنن و باید رسیدگی بشه لازم به ذکر است که بدانید که اقتصاد کشور به ماشین سنگین ها ربط داره ای کاش یه کم به فکر راننده های ماشین سنگین هم باشن به خدا که خیلی در حقشان ظلم شده و میشه

  • علی پاسخ

    هنوز درست نشده خراب شد چهل سال جاده شمال هم به همین دلیل بی توجهی و بی لیاقتی مسئولین برای مردم روشن است که انکه یدونه امکانات مدرن امروزی جاده و پل و تونل و راه آهن ساخت با بیل و کلنگ و هنوز نزدیک به یک قرن پابرجاست رضا شاه بود . کار هر بز نیست خرمن خورد کردن گاو نر می‌خواهد و مرد کهن.جاده و پل و تونل و وووو امروزه برای پول است که از جان ملت ایران گرفته می‌شود که عده‌ای در رفاه و آسایش فرزندان خود را به اروپا و آمریکا بفرستند برای زندگی لاکچری /b>

  • ناشناس پاسخ

    برگردیم به ۱۰۰ سال گذشته

  • علی پاسخ

    خسارتی که این جاده به محیط زیست و درختان بلوط چند هزار ساله وارد کرده قابل توجیح نیست مملکت اگر قانون داشت مدیران و مسیولین و پیمانکاران این جاده و جاده تهران شمال را باید محاکمه و تمام اموال و دارایی‌های آنها را مصادره کند اما که نیست خنده دار است که چهار دولت هرساله برای افتتاح مردم را سرگرم و روزنامه های حکومتی تیتر می‌زدند

  • علی پاسخ

    خسارتی که این جاده به محیط زیست و درختان بلوط چند هزار ساله وارد کرده قابل توجیح نیست مملکت اگر قانون داشت مدیران و مسیولین و پیمانکاران این جاده و جاده تهران شمال را باید محاکمه و تمام اموال و دارایی‌های آنها را مصادره کند اما که نیست خنده دار است که چهار دولت هرساله برای افتتاح مردم را سرگرم و روزنامه های حکومتی تیتر می‌زدند

  • علی پاسخ

    مگر چهل سال نخواستند یک باند دیگر شمال تهران را بسازید هنوز نتوانسته اید چهار دولت هرساله روزنامه ها تیتر می‌زدند افتتاح جاده شیراز اصفهان البته شیراز شهرضا است اینهمه درختان بلوط چند هزار ساله را قطع کردند شرم نکردید البته ذغال چوب بلوط برای تریاکی ها نعمتی شد همانطور که برای مدیران و مسیولین و پیمانکاران چند هزار میلیارد به جیب زدند و به ریش ملت می‌خندند حالا در کانادا و آمریکا و اروپا خوشگذرانی می کنند هنوز جاده های رضا شاه بیانگر آبادانی و لیاقت است

  • احمد پاسخ

    اگه خطری باشه برای سواری خطرش بیشتره

  • ناشناس پاسخ

    درود بر شما
    عجله نکنید دوستان عیب و ایرادهاشم تو ده بیست سال آینده برطرف میشه صبر داشته باشید شما خو ایطو کم حوصله نبودین

  • حمید پاسخ

    درود و شاد باش.ما اینجا هستیم که به بی‌کیفیت بودن جاده اعتراض کنیم و نظر بدیم نه رانندگان با هم بحث کنند.جاده که دست پیمانکار باشه و هیچ نظارتی نداشته باشه بهتر از این نمیشه.اینم مقصر آمریکا هستش؟

  • محمد اسماعیلی پاسخ

    باید به اطلاع اون مسئول محترم رساند که هر کاری که خون در بدن انجام میده،کامیون همون کارها رو در هر کشوری انجام میده

    این اظهار نظر ناشی از کوتاه بینی ایشون هست
    اگر میفرمودن بعلت نقش حساسی که کامیون و حمل و نقل عمومی در کشور انجام میده، مسئولین تصمیم به ممنوعیت تردد سواری ها در این اتوبان گرفته اند تا حمل و نقل عمومی راحت تر وظیفه خودش رو انجام بده،با عقل بیشتر جور در میومد تا این تز بچگانه

  • ناشناس پاسخ

    سلام
    خوب ماشینا کنار اتوبان برند
    لطفا کار سازی کنید و یه گریدر روی خاکی بندازید

  • ناشناس پاسخ

    اگر ماشین سنگین نبود دولت هم نون نمخورد

  • علی پاسخ

    پیمانکاران به هر طریقی نورچشمی ،فقط برای روروک نهایتا پراید جاده میسازند.

  • 09309863360 پاسخ

    اول کار میکنن بعد فکر میکنن این است اصول اختلاس

  • جواد خدابخشی پاسخ

    خیلی خوب

  • محمدترانزیت پاسخ

    عمو خیانت کردن در زیر سازی در کیفیت ساخت چه ربطی به کامیون داره اونی که این حرفو میزنه سواد نداره خنده داره خیانت میکنن بعد میگن ورود کامیون باعث شده

  • بهنام پاسخ

    وقتی تمام پروژه ها نیمه تمام افتتاح می شه فقط بخاطر اینکه به اسم دولت وقت تمام بشه، بدون در نظر گرفتن مشکلاتی که برای مردم دارد بهتر از این هم نمی شه

  • احمد پاسخ

    لطفا تردد ماشینهای سنگین را در این ازادراه ممنوع کنید هنوز گردنه ی بیضا ناتمام هست وهر روز هم تصادف داریم ترافیک گردنه شده یه معضل

    • ناشناس

      چشم منتظر دستور تو بودیم خوب مهندس اگر این کامیون ها نباشن تو چی داری بخوری میشه بگی مهندس

  • جواد پاسخ

    ببخشید خرابی کجا هست

  • آنو پاسخ

    اینم از دستاوردهای دولت سید محرومان!!!فقط یه جاده ی خالی افتتاح کرده !!!!اونوقت اینو به عنوان یه دستاورد بزرگ قلمداد کردن!!!!تازه بعد افتتاح یادشون افتاده اتوبان هیچی نداره!!!!اگه یکی دیگه اینکارو میکرد هزارتا انگ بهش میزدن.

  • جابر پاسخ

    والا هر خرابکاری که خودشون میکنن میندازن گردن کامیون ها .ما قبل از اینکه بریم توی این اتوبان که از یه طرف همش سربالایی هست از طرف دیگه همش سرازیری .اینقدر داخلش جاده نشست کرده باید ببینی.زیرکوبی های خودشون و دزدی هایی که میکنن رو میندازن گردن کامیون

  • ناشناس پاسخ

    باسلام
    با توجه به اینکه راننده کامیون یکی از سخت ترین و پر خطر ترین شغل های دنیاست و همچنین سهم بزرگی در اقتصاد کشور دارد ،بدیهی است بهترین راه ها در اختیار کامیون قرار گیرد.لذا مسئولین بی‌ کفایت و بی تجربه و بی سواد کشور تصمیم اشتباه گرفته و آزادراه را کامیون ممنوع می‌ کنند، در صورتی که آزاد راه را بر پایه استاندارد نمی‌ سازند.

  • ناشناس پاسخ


    باسلام
    با توجه به اینکه راننده کامیون یکی از سخت ترین و پر خطر ترین شغل های دنیاست و همچنین سهم بزرگی در اقتصاد کشور دارد ،بدیهی است بهترین راه ها در اختیار کامیون قرار گیرد.لذا مسئولین بی‌ کفایت و بی تجربه و بی سواد کشور تصمیم اشتباه گرفته و آزادراه را کامیون ممنوع می‌ کنند، در صورتی که آزاد راه را بر پایه استاندارد نمی‌ سازند.

  • ناشناس پاسخ

    افتتاح نشده خراب شد؟؟؟؟!!!!!!

  • ناشناس پاسخ

    پس این اتوبان بااین طول وعرض اینهمه هزینه، ققط تحمل عبور ومرورخودروهای اسباب بازی رو داره!؟!

  • محمد پاسخ

    لعنت به جاده ای که یک هفته بعد افتتاح درش چاله پیدا شده باشه... ... اون پیمانکار دزد را ببرن..
    جاده برای کامیون و حمل بار هست نه برای تردد های عمدتا بی مورد سواری و خوشگذرانی

  • صمد امیدی پاسخ

    راهایی که شاه ساخت هنوز بعد ۴۵سال با این که ماشین سنگین هم روش میره اخ نگفته فقط عرضشون کمه ولی شما بعد چند ماه میگی ماشین بزرگ‌روش تردد نکنه ،خوب همون اول میگفتی تا توش گل کوچیک بازی کنن

  • ناشناس پاسخ

    سلام آقایون مسول جاده‌ا وآزاد راهی تکمیل نشده چرا تو بوق کرنا هی میگین افتتاح شده شما اولین مساحبه را بارانندگان کامیون کردید وآزاد راه راافتتاح کردین اگر تکمیل نبود نباید باز می‌کردید اینم سر باقی نارضایتی مردم جریمه کنید بخورید یه روز باید جواب پس بدین

  • Abas پاسخ

    بنام حق .اگر بخواهیم اندکی به عمق قضیه توجه داشته باشیم مسئولین محترم نگران فرسودگی جاده هستند اما هیچکس از فرسودگی راننده کامیون دوردست گرفتن جان عزیزمان به قیمت هیچ نیستند اگر خدای نکرده ده روز همین کامیونها ترمز دستی رو بکشند دیگه چیزی برای کسی نمی‌مونه که بخواد با سواری قدم در آزادراه محبوبشان بزاره همیشه مظلوم کسی هست که صادقانه کارش رو مرتب و بدون منت انجام میده اینجوری هیچیت که راننده کامیون دیده نمیشه اما اندازه ده تا شغل کلیدی دیگه مهم و ارزشمند و البته زحمتداره