| کد خبر: 266209 |

◄ اتوبان اصفهان شیراز و یک فرصت جذاب برای کار و سرمایه گذاری

اتوبان اصفهان شیراز در هفته ها و ماه های آینده تکمیل تر خواهد شد و با توجه به ویژگی های خاص این محور، آزادراه مذکور فرصتی جذاب برای سرمایه گذاری است.

تین نیوز

اتوبان اصفهان شیراز در هفته ها و ماه های آینده تکمیل تر خواهد شد و با توجه به ویژگی های خاص این محور، آزادراه مذکور فرصتی جذاب برای سرمایه گذاری است.

مدیرعامل شرکت آزادراه اصفهان شیراز در نمایشگاه اخیر حمل و نقل اخبار جدیدی در مورد این محور مهم مواصلاتی اعلام کرد که می تواند برای اهالی کسب وکار و سرمایه گذاری جذاب باشد.

به گفته رضا محمدیان، تکمیل مجتمع های خدماتی اتوبان اصفهان شیراز در دست اقدام است. مجتمع ها و استراحتگاه های بین جاده ای و نقاط گردشگری در نظر گرفته شده برای این آزادراه شامل 8 مجتمع خدماتی و 5 محدوده گردشگری است.

محمدیان احداث این مجتمع های خدماتی و گردشگری را فرصتی مناسب برای فعالیت های حوزه گردشگری برشمرد و اظهار کرد: این مجتمع ها به صورت مشارکتی احداث می شود و می تواند برای اهالی کسب وکار و سرمایه گذاران فرصت جذابی باشد که با فعالیت در این مجتمع ها ضمن کمک به رونق هر چه سریع تر مجموعه های مورد اشاره به سود مطلوب دست یابند.

محمدیان بیان کرد: در حال حاضر یک جایگاه سوخت در اتوبان اصفهان شیراز افتتاح شده و تا نیمه دوم دی ماه جایگاه دوم و 30 روز تا 45 روز بعد نیز جایگاه بعدی افتتاح خواهد شد.

دعوت از سرمایه گذاران به فعال کردن فرصت های جذاب اتوبان اصفهان شیراز

مدیرعامل شرکت آزادراه اصفهان شیراز افزود: تا خردادماه و تیرماه سال 1403 سه جایگاه سوخت دیگر نیز در این محور به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به ظرفیت های فوق العاده مناسب این آزادراه و ترددهای فراوانی که به این مسیر جذب خواهد شد، تصریح کرد: از سرمایه گذاران دعوت می کنم در حوزه های گردشگری این محور ورود کنند و بتوانیم با مشارکت یکدیگر مجتمع های گردشگری و خدماتی این اتوبان را هر چه سریع تر به رونق و فعالیت مثمرثمر برسانیم.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احسان 10 5

    آخه کدام آدم دربه در میاد با آزاد را ه. جایگاه شریکی بسازه با کدام درآمد میره یه جایگاه آماده میخره که خودش مالکی باشه تا آخر عمرش هرچه کار مزد بگیره هم اندازه هزینه برق رسانی و آب وگاز که بیاره برا جایگاه نمیشه -دیگه با این اوضاع مسافر کجا بود

  • ناشناس 5 1

    قدیما ده تا ماشین نبود پس آنها که مغازع بین راهی داشتن چطور امورات می گذارند شاکر و قانع بودن

  • ناشناس 3 4

    بیخوده

  • احسان 3 1

    آزاد راه که نمیشه گفت بیشتر شبیه پیست. دوچرخه سواری هست ن آزاد اما کن رفاهی نداره پمپ بنزین نداره امنیت جانیاز تنگ خیاره تا قلات جاده قدیمی هست آزاد راهی وجود نداره

  • فرهاد 7 2

    بنده چند روز دنیال سرمایه گذاری توی اتوبان شیراز اصفهان بودم فقط سنگ اندازی دارن اینها همه شعاره که میدن سرمایه گذار جذب کنیم

  • فرهاد 5 0

    ضمنا هر شخصی میخواد بره دفتر ازادراه توی شیراز انگار میخوان از مرز ردش کنن اول که نمیزارن بری بالا با مدیران مربوطه صحبت کنی دوم اینکه باید بشینی تا یکی پیدا بشه جوابتو بده سوم باید کل سند مدارک پول و موجودی حسابتو براشون بیاری که چقدر دارایی داری بعدش هنوز بشینن تصمیم بگیرن اره یا نه
    اونقدر سخته که وارد دفتر ازادراه بشی
    ولی بخوای بری توی استانداری شیراز تو هر اتاقی کلا به دو دقیقه نمیرسه میری برمیگردی و ازادراه بلعکسه کلا
    و در ضمن مدیر عامل ازادراه رو که اصلا نمیتونی ببینی

  • احسان 0 4

    من امروز از سمیرم اومدم تو آزاد راه یادم رفت بنزین بزنم در مبدا مجبور شدم خروجی رو رفتم سده بنزین زدم کاش پول داشتم سرمایه گذاری میکردم هر کس پول داره سرمایه بذاره سودش عالیه

  • Farhang 5 1

    آزاد راهی که تو فصل زمستان با اولین بارندگی این همه تصادف میشه بعد یه ماشین برف روب مکانیزه نداره به چه درد میخوره

    • ناشناس 0 0

      بخش زیادی از تصادفات مال جاده و ماشین نیست مال فرهنگ رانندگی ایرونیه وقتی 100 تا ماشین , پشت هم و سپر به سپر تو بزرگراه دارن گاز می دن معلومه که کوچک ترین خطا از سمت حتی یک ماشین می تونه منجر به چه فاجعه ایی بشه ما ایرانیا , قوانین راهنمایی رانندگی را برای پاس کردن آزمون ها حفظ می کنیم بعد می ندازیمش دوز !
      شرایط رانندگی ما نه مناسب فرعی هاست که داخل کوچه های باریک محلی و با کمترین دید از جناحین , تخته گاز می ریم نه مناسب بزرگراه راه ها و آزادراه هاست چون حالا می افتیم به لایی کشی اضافی و بین لاین ها حرکت کردن ها و سرعت زیاد و بی توجهی به جلو و ... ما بد رانندگی می کنیم تو همین تهران , رانندگی خیلیا , اعصاب بقیه را خراب می کند چه اونایی که گیجن و نمی تونن تصمیم بگیرن کجا می خوان برن و یکهو از لاین 3 بزرگراه می خوان بیان و از بزرگراه خارج بشن ! یا صفا کنان رانندگی می کنن گویی مسیر برای آن ها احداث شده ! گرم و صمیمی و بگو بخند و در حال خوردن و ماشین این ها که کف بزرگراه ها اینور اونور لیز می خوره بقیه باید مراقب باشن به اینا نخورن ! چه اونی که با 40 تا سرعت , لاین سرعت و سبقت را بسته و کنار هم نمی ره ! و چه اونی که 120 130 تا داره از لاین کندرو و حتی اضطرار می ره !
      همه چی را که نمی شود گردن حکومت و جاده و ماشین و این و اون انداخت خیلی از ماها تو الف خیلی از مسائل موندیم .
      اینجا کشوریه که دیدیم پورشه و بی ام و هم جوری ورق شدن که قابل شناسایی نبوده !
      متاسفانه یکسری فقط با چماق قانون , بالاسرشون می توانند مثل انسان ها زیست کنند انشاله دوربین های کنترل سرعت و سایر سامانه های نظارتی در این آزادراه تکمیل بشه بعد خواهید دید که چقدر وضعیت بهتر می شه گویی دهنه یکسری را انداختن و می کشن تا این ها درست رفتار کنند !

  • حمید 1 0

    هیچ امکانات و خدمات بین راهی نداره.و هیچ امنیتی.

  • سعیدلاچینی 0 0

    سرمایه گذار ی در مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی اتوبان اصفهان به شیراز