| کد خبر: 263288 |

ابلاغ مصوبه ساخت آزاد راه شیراز - بوشهر

استاندار بوشهر گفت: با ابلاغ رئیس‌جمهور، مصوبه ساخت آزاد راه شیراز- بوشهر به عنوان هدیه به مردم این استان اعلام و بزودی فعالیت عمرانی این آزاد راه آغاز می‌ شود.

تین نیوز

استاندار بوشهر گفت: با ابلاغ رئیس جمهور، مصوبه ساخت آزاد راه شیراز- بوشهر به عنوان هدیه به مردم این استان اعلام و بزودی فعالیت عمرانی این آزاد راه آغاز می شود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، احمد محمدی زاده شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار کرد: خط آزادراهی که از شمال کشور آغاز و پس از اتصال به استان های تهران، قم، اصفهان به شیراز وصل شده به زودی استان بوشهر نیز شامل می شود.

وی افزود: با رایزنی هایی که طی ۲ سال گذشته به شکل مشترک توسط استانداران فارس و بوشهر انجام شد شاهد یک کار کارشناسی مناسبی برای امتداد آزادراه اصفهان - شیراز و شیراز - بوشهر بودیم که با موافقت رئیس جمهور در سفر اخیر به استان فارس و افتتاح آزادراه اصفهان- فارس، ساخت آزادراه فارس - بوشهر توسط ایشان اعلام و ابلاغ شده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: پیش از دولت سیزدهم، هیچگونه سابقه ای از کار مطالعاتی برای احداث آزادراه فارس- بوشهر وجود نداشت و با هماهنگی با استان فارس و پیگیری های انجام شده در سطح وزارت راه و شهرسازی و همکاری و همراهی برخی از کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی و با موافقت رییس جمهور این اتفاق مهم در این دولت شکل گرفته است.

محمدی زاده ادامه داد: پیش بینی می شود که عملیات اجرایی احداث قطعه اول به طول ۲۵ کیلومتر از بوشهر و ۱۸ کیلومتر از استان فارس در سال جاری آغاز شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.