| کد خبر: 259523 |

جاده صدرا به شیراز ایمن‌ سازی شد

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از پایان عملیات اجرایی تعریض و ایمن‌ سازی مسیر صدرا-شیراز از جاده دوکوهک و تحویل موقت این جاده که برای احداث آن ۱۱۰ میلیاردتومان هزینه شده است، خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از پایان عملیات اجرایی تعریض و ایمن سازی مسیر صدرا-شیراز از جاده دوکوهک و تحویل موقت این جاده که برای احداث آن ۱۱۰ میلیاردتومان هزینه شده است، خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از پایان عملیات اجرایی تعریض و ایمن سازی مسیر صدرا-شیراز از جاده دوکوهک و تحویل موقت این جاده خبر داد.

گزارش مهم روز را بخوانید؛ 

◄ ادامه ضرر و زیان هنگفت رانندگان کامیون/ اجرای ناقص یک مصوبه مهم

هشدار به رانندگان؛ کمین سارقان برای سرقت کارت های سوخت در هنگام سوختگیری

 

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه در کنار ساخت واحدهای مسکونی در شهرهای جدید تامین زیرساخت های لازم در آن شهرها و تردد در آنها بخشی از برنامه های کلان شرکت عمران شهرهای جدید است، گفت: عملیات اجرایی تعریض و ایمن سازی مسیر صدرا-شیراز از جاده دوکوهک که عملیات آن از بهمن ماه ۱۳۹۶ آغاز شد به اتمام رسید و در سال جاری تحویل موقت شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید هزینه اجرای طرح را ۱۱۰ میلیاردتومان عنوان کرد.

به گفته جعفری، هزینه اجرای این پروژه از محل منابع داخلی شرکت عمران شهرهای جدید تامین شده است.

علی وکیلی مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید در خصوص مزیت های اجرای این طرح اعلام کرد: اتصال فاز ۲ شهر جدید با بیشترین تراکم جمعیتی و باگذاری جمعیتی به جاده سپیدان، بهسازی و تعریض و ایمن سازی وضع موجود از عرض ۶ متر به حدود ۴۵ متر و تاکید مطالعات پدافندی بر اجرای طرح بخشی از مزیت های اجرای این پروژه است.

وکیلی تصریح کرد: کاهش تصادفات جاده ای یکی از مهمترین مزیت های اجرای این پروژه به شمار می رود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    فقط با گاردریل سراسری ایمن میشود

  • امین میرزائی 1 0

    کار شرکت عمران در تعریض جاده عالی بود البته زیبا سازی و درختکاری مسیر هنوز مانده است. ولی از 45 متر که عریض شده از هر طرف جاده مغازه دارها که شامل جوشکارها و تانکرسازها و مصالح فروشهاهستند 10 متر را سد معبر کرده و اشغال کرده اند و شهرداری هم در رفع سد معبر اقدام موئثری نکرده.......

  • مرتضی 0 0

    جاده روشنایی نداره که خطرناکه اصلاتوشب دیدنداره قسمتی که بااداره برق صدرابوده انجام شده ولی بقیه که باشهرداری واداره برق شیرازهست انجام نشده وطراحی جاده ناقص هست ازلحاظ هندسی