| کد خبر: 256571 |

پیمانکار ساخت راه آهن بوشهر به شیراز تعیین شد

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: در طول ۵۰۰ کیلومتر ساخت راه آهن بوشهر به شیراز پیمانکار حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد مسیر مشخص شده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: در طول ۵۰۰ کیلومتر ساخت راه آهن بوشهر به شیراز پیمانکار حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد مسیر مشخص شده است.

برای دسترسی سریع تر به اخبار حمل و نقل استان بوشهر و مهمترین خبرهای حمل و نقل روز، اینستاگرام تین نیوز را دنبال کنید. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.

معاون وزیر راه و شهرسازی: سفر میان استان های فارس و بوشهر تسهیل می شود

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور با بیان اینکه در طول ۵۰۰ کیلومتر ساخت راه آهن بوشهر به شیراز پیمانکار حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد مسیر مشخص شده است، افزود: در طول ۵۰۰ کیلومتر ساخت راه آهن بوشهر به شیراز، پیمانکار ۷۰ تا ۸۰ درصد مسیر مشخص شده که امیدواریم هرچه سریعتر عملیات اجرایی ان آغاز شود. 

وی گفت: یکی از خبرهای خوش برای استان بوشهر و کشور صدور مجوز ساخت یکی از کریدورهای ریلی اصلی ایران است که بوشهر را به شبکه اصلی ریلی کشورمتصل می کند.

خادمی با بیان اینکه به دستور رهبر انقلاب اعتبار اجرای این طرح تامین شده است افزود: اجرای بخشی از طرح در گذشته آغاز شد که به دلیل کمبود منابع مالی در سال های گذشته به کندی پیش رفته است و با دستور رهبر انقلاب و عزم جزم دولت برای به نتیجه رساندن آن مناقصات برگزار شده و پیمانکاران قطعه قطعه تعیین شده است.

وی گفت: بخشی اندکی از طرح مانده که تا ۳ ماه آینده پیمانکاران آن مشخص می شوند.

خادمی افزود: امیدواریم در آینده نزدیک کار در سرتاسر این محور ریلی شروع شود و عملیات اجرایی با دستور رئیس جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی به صورت رسمی انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بینام 2 0

    با گذشت 44از انقلاب و ثروتی که استان بوشهر دارد فقط وعده وعید شنیدیم هر دولتی سرکار میاد به بهانه حل مشکلات مردم استان بوشهر به بوشهر سفر میکنه و قول‌هایی میده مانند سفر رئیسی که یک ماه قبل اومد بوشهر و با راه اندازی آب شیرین کن به مردم با اطمینان گفت که از امروز مردم بوشهر دیگه قلعی آب ندارند ولی هنوز آب بوشهر سهمیه بندی ست و

  • سامانی. بختیاری 0 1

    حتم دارم . آقازاده .‌‌یا نماینده زاده نیست. مردمیه. ها. راست میگم باور کنید

  • ن.ن 0 0

    دستت‌رو دلمون‌نذارین‌ گوشمون‌ از وعده‌ سر‌خرمنی‌ها‌ پرشده‌ بذارین‌ مردم‌ زنگشیون‌ بکنند‌.ازشون‌ نگرید‌ رآهن‌ پیشکش‌.حالا‌20ساله‌
    قطاره‌ نرسید‌ پنچر‌ شده‌ تو راه‌ شیراز