| کد خبر: 251643 |

جلسه کمیسیون اجرایی ایمنی و حمل و نقل و سوانح رانندگی برگزار شد

جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی با حضور قائمی رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس برگزار شد.

تین نیوز

جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی با حضور قائمی رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای فارس، فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان ممسنی صبح روز دوشنبه 3 بهمن جاری در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، در این جلسه پس از تبیین آیین نامه جدید کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی، دستگاه های اجرایی عضو این کمیسیون نسبت به انجام تکالیف قانونی شرح وظایف در آیین نامه توجیه شدند و مقرر شد پیگیری های لازم را در این خصوص در دستور کار قرار دهند.

سعید امینی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ممسنی و دبیر کمیته ایمنی راه شهرستان اعلام کرد : که در شهرستان ممسنی ۳۵ کیلومتر بزرگراه و ۸ کیلومتر راه اصلی و ۲۵۰ کیلومتر راه فرعی و بیش از ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی وجود دارد و همچنین در شهرستان ممسنی بیش از ۱۵ نقطه حادثه خیز شناسایی شده و مصوب وجود دارد که ضرورت دارد جهت کاهش تصادفات هر چه سریعتر این نقاط رفع گردد و همچنین آمار تصادفات ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۱ را در مقایسه با مورد مشابه پارسال را تشریح کرد و افزود: با همت پرسنل خدوم و زحمت کش اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای ممسنی و همکاری پلیس راه محترم ۲۳ درصد کاهش تلفات جاده ای داشته ایم.

وی بیان کرد: سه رکن اصلی تصادفات انسان ، خودرو و جاده هست که ما در این جلسه میخواهیم در خصوص عامل انسانی صحبت کنیم و با آموزش و فرهنگ سازی بین انسان ها تصادفات را کاهش و یا به حداقل برسانیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.