| کد خبر: 239586 |

◄ بی توجهی به تکمیل ظرفیت پلاک گذاری خودرو در تهران

مگر تهران ظرفیت چند میلیون خودرو را دارد که همچنان اجازه پلاک گذاری می دهید؟

تین نیوز

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به سخنان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در صحن شورا گفت: مگر تهران ظرفیت چند میلیون خودرو را دارد که همچنان اجازه پلاک گذاری می دهید؟

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی اقراریان پس از استماع صحبت های محمد حسین حمیدی رئیس  پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: «سالیانه ۱۸ درصد خودرو به تهران اضافه می شود و منابع عمومی را قربانی منافع خصوصی کرده ایم و مصداقش دو خودروساز گردن کلفت و مافیای خودروسازی است.»

وی افزود: مگر تهران ظرفیت چند میلیون خودرو را دارد که همچنان اجازه پلاک گذاری می دهید.در کنار این موضوعات شاهد هستیم پلاک‌های غیر تهران که در تاکسی های اینترنتی کار می کنند، سبد تاکسیرانی را کوچک کرده اند.

وی تاکید کرد: لطفا توضیح دهید برنامه مشخص تان برای شماره گذاری خودرو در تهران چیست؟ وقتی اشاره می کنید ۹ میلیون خودرو و موتورسیکلت در تهران وجود دارد، یعنی به تعداد همه تهرانی ها یک خودرو وجود دارد، مگر تهران چقدر ظرفیت دارد؟

مهدی اقرارایان ادامه داد: چطور پلیس راهنمایی و رانندگی اجازه تردد در خط ویژه را به مدیرعامل یکی از خودروسازی ها داده است، خواهش می کنم اینها را ببینیم؛ اینها حرف مردم و بر اساس صداقت است؛  همچنین در شورای اسلامی شهر تهران آمادگی داریم که این معضلات را حل و فصل کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.