| کد خبر: 179353 |

◄ گزارش حسابرسی سال 93 شهرداری تهران در صحن شورا قرائت نمی‌‌شود

با توجه به این که مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها و مناطقی که در سال 93 گزارش‌های مالی آن‌ها بررسی شده، جز تعداد معدودی در شهرداری حضور ندارند و خواندن این گزارش‌های که مربوط به سال 93 است گرهی از مشکلات شهر باز نمی‌کند.

تین نیوز

رئیس کمیسیون بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران، گفت: گزارش حسابرسی سال 93 شهرداری در صحن شورا قرائت نمی شود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مجید فراهانی اظهار کرد:  قرار است گزارش‌های حسابرسی سال 93 در صحن شورای شهر تهران قرائت نشده و ارائه گزارش‌های حسابرسی از سال 94 از سر گرفته شود . این اتفاق را نیز باید به لیست ابتکارات شورای شهر پنجم اضافه کرد .

وی در ادامه با بیان اینکه، گزارش‌های حسابرسی سال 93 آماده شده و به دست کمیسیون برنامه و بودجه نیز رسیده است، افزود: با توجه به این که مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها و مناطقی که در سال 93 گزارش‌های مالی آن‌ها بررسی شده، جز تعداد معدودی در شهرداری حضور ندارند و خواندن این گزارش‌های که مربوط به سال 93 است گرهی  از مشکلات شهر باز نمی‌کند.

فراهانی با اشاره به ضرورت شفاف‌سازی مالی در شهرداری و اهتمام شورا و شهرداری نسبت به آن، خاطرنشان کرد: در هیات رئیسه به این نتیجه دست یافتیم که گزارش‌های حسابرسی سال 93 در صحن شورا قرائت نشده و گزارش های سال 94   که به مرور در حال آماده شدن  و ارسال به شورای شهر تهران است در صحن ارائه شود. شاید این موضوع به آن دلیل باشد که زمان بیش‌تری برای پرداختن به موضوعات شهر در اختیار صحن باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.