| کد خبر: 177110 |

◄ برنامه حناچی برای اداره پایتخت

پیروز حناچی صبح امروز با حضور در جلسه علنی شورای‌شهر تهران با تشریح برنامه‌های خود برای اداره شهر تهران درصورت انتخاب به‌عنوان شهردار تهران تصریح کرد: برنامه‌های ما از 6 ماه قبل تاکنون تغییر چندانی نکرده است؛ اما بااین‌حال معتقدم که یکی از اولویت‌های ما باید مدیریت خردمندانه شهری باشد و ازآنجاکه در جلب مشارکت مردمی مشکل‌داریم این مدیریت خردمند شهری با چالش‌هایی روبروست.

تین نیوز

امروز مشخص شد که شهردار تهران یکی از دو گزینه پیروز حناچی و یا عباس آخوندی خواهد بود. حناچی امروز در رأی‌گیری از نمایندگان شورای‌شهر تهران با 11 رأی پس از آخوندی دوم شد و روز سه‌شنبه برای تصاحب جایگاه شهردار تهران با او رقابت خواهد کرد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، پیروز حناچی صبح امروز با حضور در جلسه علنی شورای‌شهر تهران با تشریح برنامه‌های خود برای اداره شهر تهران درصورت انتخاب به‌عنوان شهردار تهران تصریح کرد: برنامه‌های ما از 6 ماه قبل تاکنون تغییر چندانی نکرده است؛ اما بااین‌حال معتقدم که یکی از اولویت‌های ما باید مدیریت خردمندانه شهری باشد و ازآنجاکه در جلب مشارکت مردمی مشکل‌داریم این مدیریت خردمند شهری با چالش‌هایی روبروست.

او بابیان اینکه کمبود شفافیت و شاخص‌های ارزیابی و پایش می‌تواند ما را دررسیدن به مدیریت خردمند شهری دچار مشکل کند، گفت: یکی از راهبردهای اصلی ما هوشمندسازی و شفافیت اطلاعات است.

این کاندیدای شهرداری تهران بابیان این‌که مشکلات شهر تهران ناشی از عدم هوشمندسازی و ناکارآمدی سیستم‌های هوشمند فعلی است، ادامه داد: به برنامه‌های تحت موبایل دقت کنید و ببینید که چه تأثیری در مبادلات کالا و همچنین مدیریت سفرها و درنتیجه رضایت مردم داشته‌اند و این درحالی است که می‌توانید این برنامه‌ها را در شهرداری تهران نیز ارائه کنید.

او بابیان اینکه شعار من تهران شهری برای همه است گفت: عدالت در برخورداری از خدمات در دستور کارمان قرار خواهد داشت و سعی خواهیم کرد سیستم مدیریتمان خردمندانه، هوشمند و مشارکت پذیر باشد.

حناچی بابیان این‌که در ارزیابی‌هایی که انجام‌شده مشکل آلودگی هوا، ترافیک، ناکارآمدی بافت فرسوده و .... از چالش‌های اصلی شهر است گفت:‌ در سال 95 بیش از 260 روز ناسالم داشتیم و این درحالی است که هنوز باوجود اقداماتی که انجام‌شده است با چالش‌هایی  در حوزه آلودگی هوا،‌ آب و پسماند و .... روبرو هستیم.

او بابیان اینکه می‌توان با راهکارهایی مشکلاتی راحل کرد، ادامه داد: برنامه‌های من حول کاهش آلایندگی وسایل نقلیه، تکمیل شبکه فاضلاب، تکمیل قنات‌های پایتخت، احیای رود دره‌ها و بهره‌گیری از تکنولوژی نوین متمرکز می‌شود.

حناچی اظهارکرد: تنها 19 درصد از سفرها با حمل‌ونقل عمومی انجام می‌شود که این مسئله زیبنده شهر تهران نیست. درحال‌حاضر شاهد غلبه حرکت سواره بر پیاده هستیم که باید این رویه تغییر پیدا کند  و با سرلوحه قرار دادن توسعه tod می‌توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

او بابیان اینکه عدم عدالت در برخورداری از منابع در سطح شهر تهران شاهد هستیم، گفت: برنامه ما ایجاد تبعیض مثبت است اما ازآنجایی‌که شاهد کاهش مشارکت تهرانی‌ها هستیم باید در ابتدا این مشکل را حل‌وفصل کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.