| کد خبر: 177101 |

◄ واکنش‌ها به برنامه آخوندی برای شهرداری تهران

پس از اتمام سخنان عباس آخوندی، کاندیدای شهرداری تهران درباره برنامه‌هایش برای پایتخت تعدادی از نمایندگان در واکنش به این سخنان نظرات خود را اعلام کردند.

تین نیوز

پس از اتمام سخنان عباس آخوندی، کاندیدای شهرداری تهران درباره برنامه‌هایش برای پایتخت تعدادی از نمایندگان شورای شهر تهران در واکنش به این سخنان نظرات خود را اعلام کردند.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، محمد سالاری خطاب به آخوندی گفت: شما برنامه متفاوت‌تری نسبت به سایر کاندیدا داشتید و معتقدم شهردار تهران درفرصت 20 دقیقه‌ای که دارد باید به بیان دیدگاه‌ها، باورها و نگاهش به مسائل شهری بپردازد وگرنه اولویت‌ها را نیز کارشناسان می‌توانند احصا کنند.

او بابیان اینکه بحث انحلال فرمانداری و الحاق آن به شهرداری‌ها در زمان شما در وزارت مسکن مطرح شد، گفت: حالا مخالفان شما می‌گویند که آخوندی می‌خواهد با دولت ستیز کند و هجمه‌های سازمان‌یافته‌ای علیه شما وجود دارد که مرا به یاد تخریب‌هایی که علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی انجام می‌شد می‌اندازد و ما نگران عدم ارتباط شما با سازمان‌های دولتی و حاکمیتی هستیم و بهتر است نوع ارتباطتان را با این دستگاه‌ها تشریح کنید.

در ادامه ناهید خداکرمی با اشاره به کارنامه مدیریتی آخوندی گفت: برخی پروژه‌هایی که شما آن را اجرا کردید سبب شد که شما را به‌عنوان نامزد پست شهرداری تهران انتخاب کنیم؛ اما به‌شدت زیر بار انتقاد هستیم و برخی‌ها بغض فروخورده از سه قوه را به سمت مدیریت شهری روان‌کرده‌اند و صدها پیامک دریافت کردیم که به آخوندی رأی ندهید چراکه تهران را بدبخت می‌کند.

در ادامه الویری نیز با طرح چهارسوال از آخوندی گفت: تعاملات با شورا چگونه خواهد بود چراکه ممکن است اعضای شورا افرادی را برای انتصابات به شما معرفی کنند و یا در عزل و نصب‌ها نظر داشته باشند؟ تعاملات با دولت چگونه است چراکه شما با گله‌مندی استعفا داده‌اید.

او با طرح این سؤال که ارتباط آقای آخوندی با نهادهای انقلابی همچون سپاه چگونه است؟ افزود: می‌گویند آخوندی از بیرون شهرداری نیرو می‌آورد و من می‌خواهم شما به این چهار سؤال پاسخ دهید.

در ادامه رسولی نیز بابیان اینکه شهرداری سازمان پهن و پیچیده‌ای است که در همه شئون زندگی مردم واردشده گفت: نماینده ملایر در مجلس عنوان کرده که شما پرونده دارید و درخصوص این موضوع توضیح دهید.

در ادامه میرلوحی نیز افزود: آقای آخوندی از موضع رسانه‌ها در مورد قطار سمنان گله‌مند شده،‌ حالا در شهرداری چگونه می‌خواهید هر روز انتقادها را تحمل‌کنید.

در ادامه حجت نظری نیز بابیان اینکه برنامه آخوندی برای جوان‌گرایی چه خواهد بود گفت: حوادثی همچون قطار سمنان،‌ سانچی و ... در دوره شما بوده است و تصور کنید که با یک پیمانکار شهرداری که می‌خواهد خود را بسوزاند مواجه هستید و حالا اگر بگویید خانواده‌اش تحت پوشش بیمه هستند چه می‌شود؟

او بابیان اینکه آخوندی بعد از استعفا نامه‌نگاری‌های زیادی داشته گفت: رابطه آقای آخوندی با دولت حسنه است؟ رابطه شما با شورا بر چه اساسی خواهد بود؟

چندی پیش عباس آخوندی به‌دلیل مشکلاتی که در یک بیانیه منتشر کرده بود از سمت خود به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی استعفا داد. در دوره وزارت آخوندی، مشکلات زیادی پیش آمد؛ اما درمجموع عملکرد مثبتی داشت.

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آخوندی در دوره وزارت برنامه بازآفرینی شهری بود که متأسفانه با برخی کارشکنی‌ها به اجرا درنیامد و این مسئله یکی از مهم‌ترین دلایل استعفای آخوندی بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.