| کد خبر: 176692 |

◄ اقدام جدید مجلس برای ادامه کار شهرداران بازنشسته

تعداد زیادی از نمایندگان مجلس به موضوع مطرح شدن دوباره استفساریه رای مثبت داده‌اند که احتمال می‌رود باقی بودن شهرداران در سمت خود از قانون منع بکارگیری بازنشستگان مستنثی شود.

تین نیوز

 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول طرح استفساریه ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علی کُرد با اشاره به مطلب فوق، اظهار کرد: در جلسه امروز مجلس طرح استفساریه ماده واحده قانون منع بکارگیری بازنشستگان اعلام وصول شد.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه، احتمال افزایش رای برای ماندگاری شهرداران وجود دارد، افزود: در برخی بندهای قانون منع بکارگیری بازنشستگان شفافیت کافی وجود ندارد لذا، نمایندگان مجلس  طرح استفساریه را بار دیگر در دستور کار مجلس قرار دادند.

نماینهد مردم خاش و میرجاوه با تاکید بر اینکه برخی نمایندگان از تغییر قانون منع بکارگیری بازنشستگان کمی هراس دارند، گفت: به اعتقاد این دسته از نمایندگان تا قانون به مرحله اجرا گذاشته نشود نواقص آن مشخص نمی‌شود.

کُرد تصریح کرد: تعداد زیادی از نمایندگان مجلس به موضوع مطرح شدن دوباره استفساریه رای مثبت داده‌اند که احتمال می‌رود باقی بودن شهرداران در سمت خود از قانون منع بکارگیری بازنشستگان مستنثی شود.

به گزارش تین‌نیوز، هفته گذشته شورای شهر تهران اقدام به انتشار لیست 30 نفره به منظور انتخاب شهردار جدید برای تهران کرد که با اعلام وصول استفساریه از سوی مجلس، سخنگوی این شورا اعلام کرد تا اعلام نظر نهایی مجلس، شورای شهر از انتخاب شهردار خودداری می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.