| کد خبر: 176556 |

◄ واکنش مشاور شهردار به اسامی 30 نفره برای شهرداری تهران: شوخی است

هنگام مشاهده لیست ۳۰ نفره بسیار تعجب کردم، چرا که برخی از این اسامی حتی در جست‌وجوی اینترنتی هم ناشناخته بوده و هیچ سابقه‌ای از خود ندارند؛ برخی از آنها سابقه فعالیت یک ماهه در شهرداری دارند.

تین نیوز

مشاور شهردار تهران ر واکنش به اعلام اسامی 30 کاندید شهرداری، گفت: مطرح‌کردن برخی نام‌ها برای نامزدی شهرداری تهران، یک شوخی بود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، غلامعلی رجایی اظهار کرد: درباره آن‌که مجلس به طرح استفساریه چه رأیی خواهد داد نمی‌توان پیش‌بینی کرد، اما هر تصمیمی محتمل است. برخی مطرح کرده‌اند که ماندن آقای افشانی در شهرداری بعید است، اما برخی هم خوشبین هستند؛ چرا که مجلس غیرقابل پیش‌بینی است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: به هنگام مشاهده لیست ۳۰ نفره بسیار تعجب کردم، چرا که برخی از این اسامی حتی در جست‌وجوی اینترنتی هم ناشناخته بوده و هیچ سابقه‌ای از خود ندارند؛ برخی از آنها سابقه فعالیت یک ماهه در شهرداری دارند.

به گفته رجائی، می‌توان گفت مطرح کردن برخی از این نام‌ها یک شوخی بوده، چرا که حتی برخی از این افراد بازنشسته بودند و به طور کل نامشان نباید وارد این لیست می‌شد. با توجه به تجربه انتخاب آقای افشانی و آقای نجفی، شورای شهر باید ملاحظه کند تا برای بررسی گزینه عمیق‌تر ورود پیدا کند. اگر این لیست علنی نمی‌شد بهتر بود، چرا که شنیدن نام برخی از آنها باعث خنده می‌شود.

مشاور شهردار تهران با اشاره به اینکه، باید از شورا یک صدا بیرون بیاید و فقط سخنگو صحبت کند، خاطرنشان کرد:  شورا دارای سخنگوست اما با توجه به اینکه باید گفت اعضای شورا شخصیت حقوقی دارند، به نظر می‌رسد شورای شهر تهران سخنگوهای متعدد دارد. توصیه می‌کنم اعضای شورا به این موضوع توجه داشته باشند، چرا که نظراتشان متفاوت و متعارض است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.