| کد خبر: 172886 |

◄ ایجاد رقابت برای تسریع در اجرای پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی

برای تسریع درروند تحقق پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی، باید بین شرکت‌های ارائه‌دهنده این خدمات رقابت ایجاد شود.

تین نیوز

برای تسریع درروند تحقق پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی، باید بین شرکت‌های ارائه‌دهنده این خدمات رقابت ایجاد شود. محمد علیخانی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران با اعلام این خبر گفت: باوجودآنکه در اسفندماه سال 1395 مصوبه‌ای درخصوص پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی‌ها توسط شورای شهر تهران ابلاغ شد و در اردیبهشت سال‌جاری نیز مصوبه دیگری شهرداری تهران را موظف کرده بود که از طریق سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی امکان پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی‌ها را فراهم کند هنوز این وعده محقق نشده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، علیخانی افزود: در این مصوبه آمده بود که باید امکان رقابت شرکت‌های پرداخت الکترونیکی حداقل سه شرکت واجد شرایط فراهم شود اما متأسفانه درحال‌حاضر تنها یک شرکت به‌صورت انحصاری در این زمینه فعالیت می‌کند.

او تأکید کرد: پیگیری‌های ما از طریق کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران به نتیجه نرسید لذا به شهردار تهران تذکر می‌دهم که نسبت به اجرایی شدن این مصوبه اقدامات لازم را انجام دهد.

با الکترونیکی شدن پرداخت کرایه تاکسی‌ها، درآمد رانندگان تاکسی و ریز کرایه‌های دریافتی قابل‌بررسی است. با توجه به شفاف‌سازی ایجادشده توسط این سیستم شورای شهر و شهرداری مدت‌ها است که در پی اجرای این پروژه هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.