| کد خبر: 172112 |

◄ شورای پنجم شورای مردم

در نخستین سالگرد آغاز به کار شورای پنجم شهر تهران محسن هاشمی، رئیس این شورا گزارش چکیده‌ای از عملکرد یک‌ساله آن را ارائه کرد.

تین نیوز

در نخستین سالگرد آغاز به کار شورای پنجم شهر تهران محسن هاشمی، رئیس این شورا گزارش چکیده‌ای از عملکرد یک‌ساله آن را ارائه کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، هاشمی بابیان این‌که امروز آخرین جلسه رسمی شورای شهر در اولین سال آغاز به کار شورای شهر پنجم است، گفت: اگر بخواهیم برای شورا عنوانی را انتخاب کنیم «شورای مردم» وصف مناسبی است؛ چراکه بالاترین حدالنصاب مشارکت مردم در تاریخ ایران رقم خورده که البته این مسئولیت سنگینی بر دوش ما گذاشته است.

او بابیان این‌که ما امانت‌دار و قدرشناس مردم هستیم، گفت: شهادت می‌دهم که به‌جز من که عذر قصور و تقصیر به درگاه ملت دارم، مابقی همکارانم در طول یک‌سال گذشته وقت خود را وقف خدمت به مردم کردند.

هاشمی بابیان این‌که شورای پنجم یک شورای یک‌دست، همدل و همراه بود گفت: در طول یک‌سال گذشته ۸۰‌جلسه علنی، ۶۰‌جلسه هم‌اندیشی، ۵۰۰‌جلسه کمیسیون‌های تخصصی و صدها بازدید و ملاقات تخصصی داشته که مشروح این گزارش به‌زودی تقدیم اصحاب رسانه و مردم می‌شود.

او بابیان این‌که شهرداری بازوی اجرایی مدیریت شهری است، گفت: در شورای پنجم باوجودآن‌که در ابتدای فعالیت شورا، شهردار برگزیده بعد از هفت ماه ناگزیر به استعفا شد، شاهد تغییر در مسند مدیریت شهری بودیم.

اولین شهردار منتخب شورای پنجم محمدعلی نجفی بود که به دلایلی و تحت‌فشار برخی افراد مجبور به استعفا شد؛ اما با سرعت عمل بالای شورای شهر تهران محمدعلی افشانی به‌جای او انتخاب شد که البته مجددا به نظر می‌رسد به دلیل تصویب قانون منع استفاده از افراد بازنشسته در دستگاه‌های دولتی، مجبور به ترک شهرداری خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.