| کد خبر: 244565 |

در جهت توسعه شهری؛

◄ تعامل و همکاری مدیریت شهری و راه و شهرسازی برای حل مشکلات شهری اصفهان

درراستای تعامل و همکاری بیشتر فی مابین راه و شهرسازی و شهرداری اصفهان در نشستی مشترک مسائل شهری مرتبط مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

تین نیوز

جلسه‌ای با حضور آقای علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، معاون شهردار اصفهان ، جمعی از شهرداران مناطق و روسا و کارشناسان ذیربط در محل سالن اجتماعات راه و شهرسازی استان برگزار شد.  

در این جلسه در راستای تعامل و همکاری بیشتر میان مجموعه شهرداری و راه و شهرسازی و حل مشکلات موجود،  پیرامون مسائل شهری مرتبط بحث و تبادل نظر صورت گرفت و ضمن بیان نقطه نظرات و دیدگاهها، تصمیمات لازم اتخاذ شد.  

به گزارش تین نیوز ، در این نشست علاوه بر بررسی و رفع مشکلات املاک و حقوقی فی مابین راه و شهرسازی و شهرداری اصفهان، در رابطه با پیشرفت فیزیکی مترو شهرجدید بهارستان-اصفهان، جانمایی و دقیق سازی ایستگاه‌های مترو، وضعیت اعتباری و مزایای احداث ایستگاه ها در نقاط مختلف بررسی‌های لازم صورت پذیرفت.  

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه پروژه قطار برقی اصفهان به بهارستان حدوداً ۱۵ کیلومتر است اظهار داشت: عملیات زیرسازی این پروژه در سال ۱۳۹۰ و عملیات روسازی در سال ۱۳۹۶ آغاز شده است که به صورت جدی و با مشارکت شرکت عمران شهرهای جدید و شهر جدید بهارستان در حال انجام است.  

وی بیان داشت: با توجه به اینکه شهرجدید بهارستان یکی از شهرهایی است که سرریز جمعیت اصفهان را دارد، لازم است تا شهرداری در زمینه ایستگاه و تامین و انتقال واگن ورود کند.  

 قاری‌قرآن با بیان اینکه پیشرفت کل پروژه بیش از ۴۶ درصد است گفت: مترو یکی از پروژه‌های ویژه و تاثیرگذار در استان اصفهان است که ایجاد یک انتقال مطمئن ریلی و پایدار را به دنبال دارد همچنین با اهتمام ویژه و برنامه‌ریزی دقیق این پروژه بزرگ به خوبی جلو ‌می‌رود.  

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.